آرایشی و بهداشتیسلامت بدنسلامت پوستسلامت عمومی

آیا داروخانه‌ها روغن خراطین دارند؟

با تاثیر مواد شیمیایی بر روی بدن و زندگی، انسان همواره  به دنبال مواد و محصولات طبیعی است. روغن خراطین اصل را باید از کجا تهیه کنیم؟ آیا داروخانه‌ها روغن خراطین دارند؟‌ روغن خراطینی که در داروخانه ما یافت می شود دارای نشان اصل و کیفیتی فوق العاده است. برای آشنایی بیشتر با محصول طبیعی  که برای شما آماده کرده ایم آشنا می شویم.

روغن خراطین

روغن خراطین

اخیرا روغن‌های طبیعی جایگزین کرم‌های شیمیایی و مواد شیمیایی شده اند. روغن خراطین یکی از روغن‌های طبیعی است که شما می توانید آن را در گوشه و کنار زندگی خود جایی دهید.

روغن خراطین، از کرم خاکی ایزنیا فتیدا که نوعی کرم خاکی عادی هست، تهیه می شود. طرز تهیه آن تخصصی است و نمی توانید آن را به روش‌های خانگی تهیه کنید. طرز تهیه این روغن محبوب، با خشک کردن کرم خاکی‌های قرمزی، در برابر نور خورشید است. هنگامی که کاملا خشک شدن آن را در روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون یا روغن کنجد  قرار می دهیم. طی گذشتن مدت زمان مشخصی از این فرایند روغن خراطین مرغوب به دست می آید.

شرایط نگهداری روغن خراطین سخت نیست و فقط لازمه رعایت نکات ریزی است. به طور مثال هنگام خرید، درب آن را محکم ببندید و بدور از نور خورشید نگهداری کنید. اگر نور خورشید یا در جای گرم نگهداری شود خاصیت و کیفیت خود را از دست می دهد.

اگر به دنبال روغن خراطین اورجینال و طبیعی برای پوست و اندام‌های خود هستید پس تا انتها با ما همراه باشید. روغن خراطین را با بهترین کیفیت و ابعاد مختلف را می توانید به صورت آنلاین و بدون دردسر با کمترین قیمت خریداری کنید.

روغن خراطین

از روغن خراطین چه استفاده‌هایی می شود؟

روغن خراطین با توجه به ویژگی‌هایی که دارد کاربرد‌ها و استفاده‌های فراوانی از آن می شود. این روغن محبوب، سرشار از ویتامین‌های امگا۳، ویتامینE، کلاژن ها، امگا۶، الانتئین است. که هر کدام از آنها خواص و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

مواد موجود و ویتامین‌های که در این روغن وجود دارند باعث جوان سازی پوست می شود. اما الانتئینی که در روغن وجود دارد برای عضلات و اندام‌های بدن که قابلیت حجیم شدن دارند بسیار مناسب است. در ادامه با خواص‌های دیگر روغن خراطین آشنا می شویم.

  • تازه و جوان سازی پوست صورت، برطرف کردن چین و چروک

انسان به مرور زمان از طریق مردن کلاژن های پوستی خود، پوستی دارای چین و چروک را تجربه می کنند. بر حسب عادت‌های رفتاری فرد هنگام واکنش نشان دادن، در کنار چشم، پیشانی، کناره‌های دماغ  و صورت خود خط‌هایی ایجاد می کنند.

اما روغن خراطینی که به شما پیشنهاد می کنیم دارای ویتامین‌های مفید مانند ویتامین E و کلاژن است. البته که می دانیم این ویتامین و کلاژن برای رفع چین و چروک و خط‌هایی که ایجاد شده است بسیار تاثیر گذار است.

اگر به دنبال راهی برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت خود با کمترین هزینه هستید، به شما پیشنهاد میکنم حتما از روغن خراطین استفاده کنید.

  • برطرف کردن گودی زیر چشم

گودی زیر چشم یا سیاهی دور چشم علت‌های متعددی می تواند داشته باشد. روغن خراطین توجه ویژه ای به این موضوع کرده است و می تواند بسیار کارساز باشد.

پوست دور چشم جز نواحی حساس و تحریک پذیر است. روغن خراطین با تاثیری که بر افزایش گردش خون می گذارد، باعث می شود که خون در این ناحیه جریان بیشتری داشته باشد. در نتیجه گودی و سیاهی دور چشم از بین می رود.

روغن خراطین

  • حجم دادن به قسمت‌های مختلف بدن

برای رشد بافت‌های بدن باید اکسیژن و جریان خون به درستی جریان پیدا کنند. بهترین گزینه و طبیعی ترین روش برای برجسته و افزایش سایز اندام‌های بدن و بافت های بدن، استفاده از روغن خراطین است.

خانم‌ها برای برجسته کردن لب، گونه، باسن و سینه از روغن خراطین غافل نمی شوند. همچنین آقایان هم می توانند از این فرصت استفاده کنند که با روشی طبیعی بازوها، ران ها و آلت تناسلی خود را بزرگتر کنند و افزایش چشمگیری پیدا کنند.

در باشگاه‌های بدنسازی از مکمل‌های ورزشی که دارای  هورمون هستند، استفاده می کنند . استفاده بیش از حد از مکمل های شیمیایی، به مرور زمان عوارضی در بدن ایجاد می کنند. گاهی جبران این عوارض ها اجتناب ناپذیر است.

بهترین زمان برای استفاده از روغن خراطین برای آقایان بعد از تمام شدن ورزش است. زیرا با ورزش کردن گردش خون بالایی را  حس کرده اند و زمان مناسبی برای استفاده از روغن خراطین است.

  • رشد و تقویت ناخون‌ها و موها

  • تاثیر بر افزایش آلت تناسلی مردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا