ضدآفتاب

بهترین برند های کرم ضد آفتاب

معرفی برترین برندهای کرم ضد آفتاب

آفتاب سوزان دشمن شماره یک پوست صاف و درخشان شما میباشد. اشعه مضر UV آفتاب باعث ایجاد چین و چروک، لک‌های تیره و در موارد جدی‌تر، سرطان پوست می‌شود. راه‌حل قطعی برای مقابله با این خطرات، استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب مناسب است. اما امروزه با انواع مختلف کرم ضد آفتاب، انتخاب بین آنها کمی سخت تر شده است.

بررسی اهمیت کرم ضد آفتاب

کرم های ضد آفتاب با طیفه گسترده، از پوست در برابر هر دو نوع اشعه UVA و UVB محافظت می‌کنند. اشعه UVA عامل اصلی پیری زودرس پوست است و اشعه UVB باعث آفتاب سوختگی و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست می‌شود. هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب، حتما به عبارت «طیف گسترده» روی محصول دقت کنید.

انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب با توجه به پوست

کرم های ضد آفتاب با توجه به نوه پوست شما فورملاسیون متفاوتی دارند که ما در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

  • پوست چرب: کرم‌های ضد آفتاب فاقد چربی (Oil-Free) با بافت سبک و ژل‌مانند، مناسب این نوع پوست هستند. این کرم‌ها از ایجاد جوش و براقی پوست جلوگیری می‌کنند.

  • پوست خشک: کرم های مرطوب کننده (Moisturizing) با بافت غنی و کرمی، انتخاب بهتری برای پوست‌های خشک‌اند. این کرم‌ها رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و مانع از خشکی و پوسته پوسته شدن آن می‌شوند.

  • پوست حساس: کرم های ضد آفتاب مینرال میتواند بهترین گزینه برای این نوع پوست باشد این کرم با داشتن ترکیبات طبیعی مانند زینک اکسید و تیتانیوم دی‌اکسید، گزینه‌ای ایده‌آل برای پوست‌های حساس میباشد.

بهترین برند های کرم ضد آفتاب

در این مقاله، قصد داریم شما را با بهترین برندهای کرم ضد آفتاب آشنا کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده، از پوست خود در برابر آفتاب سوزان محافظت نمایید. این برند ها عبارتند از:

 

  • La Roche-Posay: 

این برند فرانسوی با شعار “مراقبت تخصصی از پوست‌های حساس”، قلبش برای کسانی می‌تپد که با حساسیت‌های پوستی دست و پنجه نرم می‌کنند.

داستان لارو roche-posay به قرن ۱۴ میلادی بازمی‌گردد. چشمه آب معدنی این منطقه، از آن زمان به دلیل خواص تسکین‌دهنده‌اش شناخته شده بود. در دهه ۵۰ میلادی، متخصص پوست پیشگام فرانسوی، دکتر پل نیر، تاثیر شگفت‌انگیز این آب معدنی را بر بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کشف کرد.

و این کشف بزرگ جرقه ای بود برای شرکت La Roche-Posay در سال 1975. از آن زمان به بعد این شرکت با کمک متخصصین پوست خودش به طور مداوم در حال توسعه محصولات تخصصی برای پوست‌های حساس و دارای مشکلات پوستی است.

اگر شماهم جزو کسانی هستید که به سلامت پوست خودتان اهمیت میدهید و یا پوست تحریک پذیری دارید، La Roche-Posay را به عنوان همراه همیشگی خود انتخاب کنید.

  • Avene

برند اَوِن (Avène) نامی درخشان در دنیای مراقبت از پوست های حساس است. این برند فرانسوی، با تکیه بر دانش متخصصان پوست و بهره‌مندی از چشمه‌های آب معدنی التیام‌بخش، طیف وسیعی از محصولات باکیفیت را به بازار عرضه کرده است. اما راز موفقیت اَوِن چیست و چه محصولاتی را می‌توان از این برند محبوب تهیه کرد؟

داستان این برند در جنوب شرق فرانسه آغاز شد. آنها با کشف خاصیت های درمانی چشمه های آب معدنی در قرن هجدهم، با سال ها تحقیق و بررسی توانستند برند اَوِن را در سال 1975تاسیس کنند. از آن به بعد،  اَوِن از آب های معدنی خودش به عنوان ماده‌ای کلیدی در تمامی محصولات خود استفاده می‌کند.

  • Eucerin

اگر از دوستداران سلامت و زیبایی پوست هستید، پیشنهاد ما به شما برند Eucerin است. این برند آلمانی با داشتن بیش از 100 سال سابقه درخشان، پیشگام در تولید محصولات باکیفیت و مبتنی بر علم پوست است. اما راز موفقیت Eucerin چیست و چرا متخصصان پوست به این برند اعتماد می‌کنند؟

داستان Eucerin به سال 1900 برمی‌گردد. اسحاق لیفشوتز، داروساز آلمانی، موفق به ساخت Eucerit می‌شود؛ پایه‌ی منحصر به فردی برای تولید محصولات مراقبت از پوست. چند سال بعد، شرکت Beiersdorf، صاحب نام آلمانی، فرمولاسیون Eucerin را خریداری کرده و فصل جدیدی را در این برند رقم می‌زند. Eucerin با تکیه بر دانش روز دنیا و همکاری با متخصصان پوست، به سرعت جایگاه خود را در بازار جهانی تثبیت می‌کند.

  • Vichy

برند ویشی، مروارید فرانسوی در عرصه  مراقبت از پوست است. ویشی برای بانوانی که خواهان پوستی  جوان ، سالم و درخشان هستند، درخششی بی نظیر به ارمغان می آورد. این برند شناخته شده با بهره مندی از علم روز دنیا و آب معدنی آتشفشانی چشمه های ویشی فرانسه، طیف وسیعی از محصولات با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

قلب تپنده محصولات ویشی، آب معدنی آتشفشانی چشمه های شهر ویشی در فرانسه است. این آب معدنی غنی شده با 15 ماده معدنی کمیاب، از دل کوه های آتشفشانی به دست آمده و خواص بی نظیری برای سلامت و زیبایی پوست دارد. آب معدنی ویشی با تقویت سد دفاعی پوست، به حفظ رطوبت، آرامش بخشی و التیام التهابات پوست کمک می کند. اگر علاقه‌مند به داشتن محصولات ضد آفتاب با کیفیت هستید، این برند میتواند گزینه خوبی باشد.

  • Cetaphil

اگر به دنبال داشتن پوستی با طراوت هستید، حتما نام برند (Cetaphil) به گوشتان خورده است. این برند فرانسوی که در سال ۱۹۴۷ فعالیت خودش را آغاز کرد، امروزه به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مراقبت از پوست در جهان به ویژه در میان افراد با پوست حساس، تبدیل شده است.

شما میتوانید باه توجه به نوع پوست خود تمامی محصولات پوستی از جمله کرم ضد آفتاب مورد نظرتان را تهیه کنید.

جمع بندی:

نور خورشید، منبع حیات بر کره زمین، می‌تواند برای پوست ما مضر باشد. اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید، عامل اصلی آفتاب سوختگی، پیری زودرس و حتی سرطان پوست است. اما راه حلی ساده و در عین حال قدرتمند برای محافظت از پوست در برابر این خطرات وجود دارد: کرم ضد آفتاب.

شما میتوانید تمامی کرم های ضد آفتاب مورد نظرتان را از سایت دارومان تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا