آرایشی و بهداشتیاسکراببرنزه کننده‌هاپاک‌کننده‌هاترمیم‌کننده‌هاسلامت بدنسلامت پوستسلامت عمومیسلامت موضدآفتاب

چرا محصولات نفیس در داروخانه‌ها نیست؟

شرکت نفیس، دارای محصولاتی است که بر اساس نیاز مشتری و با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه بابت هر محصولی، تولید میکند. تمام تلاش خود را می کند که اثر بخشی ماندگاری به جایی بگذارد. معتقد است که، باید کالایی را تولید کند که مقرون به صرفه تر و متناسب با نیاز مشتری باشد.

شرکت نفیس، دارای کالا و محصولات متنوعی  شامل آرایشی، مراقبتی، بهداشتی است. همچنین در حوزه  پوست، مو و ناخن  تخصص دارد و آنها را از طریق بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند.

بر اساس ادعایی که شرکت نفیس دارد با ارائه محصولات خود، نیازهای عمومی و تخصصی افراد را تامین میکند.  با توجه به گفته و ادعای شرکت نفیس، محصولات دارای استانداردهای داخلی و بین المللی هستند که با مشاوره گرفتن می توانید این پک منحصر به فرد را تکمیل نمایید.

چرا محصولات نفیس در داروخانه‌ها نیست؟

شرکت نفیس

شرکت نفیس، مجوز بازاریابی شبکه‌ای و همچنین پروانه کسب را در واحد صنفی  را تا تاریخ ۲۴/۰۸/۱۴۰۴ دارد. البته لازم به ذکر است که بدانید، هیچ شرکت هرمی مجوز فعالیت در کشور را ندارد. اما هستن شرکت‌هایی که از طریق بازاریابی شبکه‌ای و به طور صحیح می توانند محصولات خود را به فروش برسانند اما به صورت هرمی هیچ وقت نمی توانند و به آنها مجوز قانونی نمی دهند.

شرکت‌هایی می توانند فعالیت خود را در کشور به صورت قانونی  شروع کنند که دارای مجوز از طرف صنعت، معدن و تجارت را داشته باشند. که شرکت نفیس این امتیاز را دارد. از کجا مطمئن شویم که شرکت دارای مجوز‌های لازم است؟

سامانه پیامکی30006082 در اختیار شما قرار داده شده است. با پیامک فرستادن به این شماره، شما میتوانید متوجه شوید که شرکت هرمی است یا شرکتی است که از طریق بازاریابی شبکه ای صورت گرفته شده است.

با نوشته شدن اسم شرکت مورد نظر به زبان فارسی یا به زبان انگلیسی و پیام کردن آن به سامانه، در کمترین زمان می توانید استعلام بگیرید.

چرا محصولات نفیس در داروخانه‌ها نیست؟

اطلاعاتی در مورد شرکت نفیس

شقایق ناصری مدیر عامل شرکت بازاریابی شبکه‌ای نفیس است.

شماره  02145148000

شماره مجوز شرکت  60/193421

تاریخ تاسیس ۲۶/۰۷/۱۳۹۱

ساعت کاری  اول هفته تا آخر هفته یعنی چهارشنبه  از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ بعدازظهر

کد پستی شرکت نفیس ۱۵۷۷۹۱۷۶۱۳

کیفیت محصولات شرکت بازاریابی نفیس

در سر تا سر دنیا کالاها و محصولات بی کیفیت را از همین طریق به فروش می رسانند. اما با کمی دقت متوجه می شویم که شرکت‌های بازاریابی شبکه ای معتقد هستند که واسطه ها را در بازار حذف کرده‌اند.

یا جملاتی از قبیل اینکه با هزینه کم هم میتوان محصول مورد نظر را تهیه کرد. از نظر آقای صباغی  چنین صحبتی، صحت ندارد و ۱۰۰٪ درست نیست. لازم به ذکر است که باید با توجه به مقایسه کردن، تست کردن کالا و هزینه‌هایی که باید متقبل شد بابت آن، انتخاب و خریداری کنیم. شرکت نفیس فیلم‌هایی در آپارات شرکت نفیس، آپلود کرده است که می توانید مشاهده کنید.

چرا محصولات نفیس در داروخانه‌ها نیست؟

بازار شبکه ای

بازار شبکه‌ای با نام‌های دیگری مانند  بازار چند سطحی یا فروش مستقیم هم شناخته شده است. در این بازار افراد یا اشخاصی که توزیع کننده هستند، به طور مستقیم محصول مورد نظر خود را می فروشند و توزیع کنندگان را برای ادامه این فرایند استخدام می کنند.

اما سلسله مراتبی به این شکل صورت می گیرد که توزیع کنندگان اصلی علاوه بر فروش خود، از فروش توزیع کنندگانی که استخدام کرده اند نیز  پورسانت دریافت می کنند. شرکت نفیس، جز بازاریابی شبکه‌ای است.

چرا محصولات شرکت نفیس در داروخانه‌ها نیست؟

سوال متداولی در ذهن افراد شکل گرفته است که چرا محصولات پوستی، مراقبتی، آرایشی و بهداشتی شرکت نفیس در داروخانه‌ها نیست؟ این شرکت به صورت خصوصی کار می کند. محصولات شرکت را به صورت بازاریابی شبکه‌ای به فروش می رسانند.

پاسخ‌های متعددی برای سوال مطرح شده می توان یافت. باید بگوییم که کلاهبرداری و غیر قانونی بودن دو حیطه جداگانه هستند.

غیر قانونی بودن یک محصول یا یک شرکت به منزله نداشتن مجوز ساخت و فروش آن محصول طبق قانون‌های جمهوری اسلامی  است. می توان گفت که آن محصول ممنوعیت فروش دارد. زیرا از یک سری مراحل قانونی سر پیچی کرده است. اما کلاهبرداری یک فرایند  جداگانه است. کلاهبرداری در هر شرکت و حیطه‌ای ممکن است اتفاق بی افتد. به طور مثال مدیرعامل یک بانک معتبر برای سپرده گذاری در بانک، مردم را جذب می کند.

اما هنگامی که باید پول آنها را پس بدهد به دلایلی توانایی این کار را ندارد. این یک مدل کلاهبرداری محسوب  می شود. پس اگر کلی به قضیه نگاه کنیم کلاهبرداری و غیرقانونی بودن دو موضوع جداگانه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا