سلامت بدنسلامت عمومی

روند بهبود کبد چرب و راه های جلوگیری از پیشرفت آن با لیورگل

بیماری کبد چرب چیست:

آیا می دانستید که کبد که در سمت راست بدن بالای شکم قرار دارد، بزرگترین اندام داخلی بدن است؟ و اگر نکات خاصی را رعایت نکنید مشکلات بزرگی خواهید داشت؟ کبد چرب یکی از شایع ترین مشکلات این اندام بدن است. بنابراین لازم به نظر می رسد که بدانید کبد چرب چه علائمی دارد و چگونه باید آن ها را درمان کرد.
قبل از اینکه خون از دستگاه گوارش عبور کند، این کبد است که خون غنی شده را به تمام قسمت های بدن می فرستد و به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می کند، اما این فیلتر زمانی که چربی بیش از حد باشد مشکل ساز می شود. چربی کبد نامیده می شود . بیماری کبد چرب به دلیل تجمع چربی اضافی در سلول های کبدی ایجاد می شود که در برخی کشورها می تواند یک مشکل بهداشت عمومی باشد. طبق مطالعات انجام شده در کشورهای غربی و اروپایی، به طور متوسط ​​هر 10 نفر از کبد چرب رنج می برند. وجود مقدار مشخصی چربی در کبد طبیعی است، اما مشکلات زمانی شروع می شود که این درصد چربی از 10 درصد فراتر رود. این بدان معناست که اگر درصد چربی در کبد شما بیشتر از 10 درصد باشد، کبد چرب دارید که می تواند عوارض جدی تری به دنبال داشته باشد

مصرف بیش از حد کالری باعث تجمع چربی در کبد می شود و زمانی که کبد این چربی ها را به درستی پردازش و تجزیه نکند، تعداد بیشتری از آنها تجمع می یابد. از جمله افرادی که به دلیل برخی شرایط احتمال ابتلا به کبد چرب را دارند می توان به افراد دارای اضافه وزن، افراد دیابتی و تری گلیسیرید بالا اشاره کرد.
سوء مصرف الکل، کاهش وزن سریع و رژیم غذایی نامناسب از دیگر دلایلی است که باعث می شود افراد به دلیل انجام یا عدم انجام برخی کارها دچار کبد چرب شوند.

قرص های کبدی با آنتی اکسیدان های قوی، قدرت بازسازی کبد را برای حذف چربی اضافی از بدن افزایش می دهند.

قرص لیورگل چیست:

قرص لیورگل یکی از بهترین داروهای گیاهی موجود برای محافظت از کبد و تسکین بیماری هایی مانند کبد چرب، سیروز، هپاتیت حاد و مزمن، یبوست، بی اشتهایی و کاهش عوارض داروهای ضد سرطان است.
قرص لیورگل 140 داروی طلا لیورگل گلدارو
این قرص شیری یک گیاه درختی است. St. خار مریم گیاهی رایج در منطقه مدیترانه است که اغلب در بسیاری از نقاط جهان برای درمان بیماری های کبد و مجاری صفراوی استفاده می شود و اثرات مثبت آن به اثبات رسیده است. محصولات لبنی حاوی سیلیمارین هستند که به طور موثری از کبد محافظت می کند.
عصاره ماریانوم سیلیبوم موجود در قرص لیورژل (سیلیمارین بالاتر) گزینه بسیار مناسبی برای درمان بهینه بیماران مبتلا به بیماری کبد چرب غیر الکلی در ترکیب با سایر روش های توصیه شده مانند تغییر سبک زندگی، تغذیه خوب و فعالیت های ورزشی است. این بیماران و بهبود عملکرد کبد نتایج مهم و مفیدی را به همراه دارد.

لیورگل دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوانی است و در درمان کبد چرب، سیروز کبدی و درمان آسیب های کبدی ناشی از هپاتیت حاد موثر است. علاوه بر این، این دارو به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان بالا، خاصیت ضد سرطانی نیز دارد

ویژگی های قرص لیورگل:

از کبد محافظت می کند و سلامت آن را حفظ می کند
کلرتیک
مقابله با هپاتیت حاد و مزمن، سیروز کبدی، کبد چرب
کاهش اثرات داروها بر روی کبد
حاوی عصاره خار مریم خشک
آنتی اکسیدان قوی و پاک کننده رادیکال های آزاد
تحریک آنزیم RNA پلیمراز و تحریک سنتز پروتئین (نوسازی سلول های کبدی)
سطح انسولین را تنظیم می کند و سطح قند خون را تنظیم می کند
به سلامت پوست کمک می کند
در کنترل چربی و قند خون موثر است.
متابولیسم خود را افزایش دهید و چربی را سریعتر تجزیه کنید
درمان کبد سمی
کاهش عوارض سمی داروهای ضد سرطان.
ترکیب قرص گیاهی لیورگل:
قرص لیورگل از مواد موثره عصاره خشک خار مریم تولید می شود

عوارض قرص لیورگل:

عوارض جانبی بسیار محدود است و به ندرت شامل اختلالات گوارشی بسیار مختصر و گذرا می شود. در هنگام استفاده از این دارو می توان یک اثر ملین خفیف مشاهده کرد.
تا به امروز هیچ عارضه ای از دارو در دوران بارداری و شیردهی گزارش نشده است.
شرایط نگهداری قرص لیورگل
داروها باید در جای خشک و خنک (زیر 30 درجه سانتیگراد)، دور از نور مستقیم و دور از دسترس کودکان نگهداری شوند.

قیمت قرص لیورگل:

قیمت مناسب و ماندگاری طولانی قرص لیورگل و همچنین اثرات مفید آن، بسیاری از کاربران را راضی کرده و به یکی از محبوب ترین محصولات این برند تبدیل شده است

این دارو در کمترین زمان ممکن بیشترین تاثیر را دارد. به علاوه اثرات ضعف و بی حالی (ناشی از کبد چرب) را به طور موثر از بین می برد و پس از یک هفته احساس سبکی و آرامش وصف ناپذیری خواهید داشت.
این دارو در بازسازی سلول های کبدی نیز موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا