آرایشی و بهداشتیسلامت بدنسلامت عمومی

آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند؟

اگرچه استفاده از اسپری تاخیری ممکن است به حل مشکل زود انزالی و افزایش مدت زمان رابطه جنسی کمک کند، اما بررسی دقیق اینکه آیا داروخانه‌‌ها اسپری تاخیری عرضه می‌‌کنند یا خیر و چگونگی خرید آنها، موضوع اصلی این مقاله است. مشکل زود انزالی یک موضوع حساس برای زوجین است و خرید محصولات مرتبط با روابط جنسی ممکن است برای برخی افراد باعث خجالت زدگی شود. در این مقاله، توضیح می‌‌دهیم که چرا انزال زودرس اتفاق می‌‌افتد و راهکارهایی که ممکن است به کمک آنها مشکل زود انزالی را حل کرد، را شرح می‌‌دهیم. با ما همراه باشید.

آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند؟

مزایای اسپری تاخیری

یک مطالعه در سال 2016 نشان داده شده که استفاده از اسپری تاخیری برای مردانی که با انزال زودرس دست و پنجه نرم می‌‌کنند، می‌‌تواند موثر و آسان باشد و باعث بهبود تجربه جنسی آن‌‌ها شود. مطالعه دیگری در سال 2020 این نتایج را تأیید کرد و گفت که استفاده از اسپری تاخیری به طور قابل توجهی کیفیت رابطه جنسی در مردان مبتلا به انزال زودرس را بهبود می‌‌بخشد. مطالعات نشان داده‌‌اند  استفاده از اسپری‌‌های تاخیری به مردان کمک می‌کند تا تحمل زمان بیشتری را در رختخواب داشته باشند و تقریباً 3 تا 4 دقیقه به مدت زمان رابطه جنسی اضافه کنند. با این حال، اثرات اسپری تاخیری برای هر فرد ممکن است کمی متفاوت باشد.

اسپری‌‌های تاخیری به عنوان راه‌‌حل‌‌‌‌‌هایی برای مشکل انزال زودرس (PE) مطرح هستند. این اسپری‌‌ها احتمال انزال زودرس را به طرز قابل قبولی کاهش می‌‌دهند. همچنین، یکی از مزایای آن‌‌ها، عملکرد سریع و مؤثر آن‌هاست. فقط در 10-15 دقیقه اثر می‌‌گذارند و تأثیر شان یک تا سه ساعت ادامه دارد. استفاده از این اسپری‌‌ها باعث می‌‌شود مدت زمان نزدیکی تا ۶۵ درصد افزایش یابد.

بر اساس تحقیقات انجام شده، ممکن است این محصولات به مدت سه تا چهار دقیقه مدت رابطه جنسی را افزایش دهند. استفاده از اسپری‌‌های تاخیری به طور کلی باعث افزایش رضایت جنسی زوج‌‌ها شده است. علاوه بر این، اسپری‌‌های تاخیری قابل استفاده همراه با کاندوم تاخیری و لوبریکانت و سایر محصولات است. این اسپری‌‌ها از مواد بی‌‌خطر و نسبتاً ایمن تشکیل شده‌‌اند و به طور کلی عوارض جانبی نا مطلوبی ندارند. استفاده از آن‌ها ساده و آسان است و به راحتی در دسترس هستند.

آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند؟

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

برای استفاده از اسپری تاخیری، لطفاً طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱. ابتدا بطری محصول را به خوبی تکان دهید.

۲. سر اسپری را نزدیک به آلت تناسلی قرار دهید.

۳. اسپری را در فاصله 30 سانتی‌‌متری از آلت تناسلی بپاشید و ماساژ دهید. توجه کنید که اگر محصول را در فاصله نزدیک‌‌تر یا دورتر بپاشید، ممکن است اثربخشی آن کاهش یابد.

۴. محصول را بر روی آلت تناسلی بپاشید.

۵. با لمس زیر کلاهک  در طول آلت تناسلی، ماساژ دهید تا محصول به خوبی جذب شود.

۶.  حدود 15 دقیقه صبر کنید. همانند سایر اسپری‌‌های مخصوص تاخیر، زمانی نیاز است تا اثر خود را نشان دهد.

۷. پس از اینکه اسپری تاخیری اثر خود را نشان داد، رابطه جنسی را آغاز کنید.

۸. پس از اتمام رابطه، آلت تناسلی را به خوبی شستشو دهید.

داروخانه هایی که اسپری تاخیری به فروش می‌‌رسد؟

اگر قصد دارید اسپری تاخیری را خریداری کنید، قبل از خرید حتماً تحقیق کنید و بهترین برند اسپری تاخیری را در داروخانه‌‌ها پیدا کنید. همچنین مطمئن شوید که برندی که قرار است خرید کنید با کیفیت  و برای شما مناسب است. اسپری تاخیری در اکثر داروخانه‌‌های حضوری و آنلاین عرضه می‌‌شود. برای خرید اسپری تاخیری و سایر محصولات بهداشتی، بهترین و ایمن‌ ترین روش تهیه آن‌ها از داروخانه است. محصولات موجود در داروخانه‌‌ها، با داشتن مجوز رسمی به فروش می‌‌رسند. لذا می‌‌توانید با آرامش خاطر، این محصول را با قیمت مناسب تهیه کرده و از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند؟

سخن پایانی

مشکلات زود انزالی ممکن است به علت مشکلات جسمی و بیولوژیکی باشند. اما ارتباطی هم بین مشکلات روانی و زود انزالی وجود دارد که اکنون مورد تأیید قرار گرفته است و نمی‌‌‌‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. یکی از راهکارهای موثر برای درمان زود انزالی استفاده از اسپری تاخیری می‌‌باشد. در این مقاله، به توضیح این نوع محصول پرداخته شده است. جهت بهبود وضعیت انزال زودرس، توصیه می‌‌شود از داروخانه‌‌های معتبر، این نوع محصول را تهیه فرمایید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا