سلامت بدن

داروخانه طرف قراردارد بیمه دانا در اصفهان

آیا می دانید که داروخانه طرف قراردارد بیمه دانا در اصفهان کدام می باشد؟

بیمه دانا یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین بیمه‌های تکمیلی محسوب می‌شود که در سال ۱۳۵۳ تأسیس شد. اما در سال‌های اخیر این بیمه رشد بسیاری داشته به همین دلیل بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. بیمه دانا در نقاط مختلف کشور دفتر نمایندگی دارد که مشغول به ارائه مختلف خدمات محصولات بیمه هستند. این نوع بیمه شامل همه نوع بیمه از جمله بیمه خودرو، بیمه درمان، بیمه مسئولیت و بیمه عمر می‌باشد.

بیمه دانا

بیمه تکمیلی چیست؟

بیمه تکمیلی در واقع نوعی بیمه اشخاص محسوب می‌شود. برخی شرکت‌ها برای اینکه خدمات بیمه تکمیلی را ارائه دهند باید حتما بیمه شونده دفترچه بیمه پایه داشته باشد. به این دلیل که بیمه تکمیلی معمولا هزینه‌ بیشتری نسبت به بیمه‌های پایه تقبل می‌کند. حتی ممکن است بیمه‌ پایه برخی از هزینه های درمانی را پوشش ندهند. به همین دلیل برای حل این مشکل برخی از شرکت‌های بیمه، طرح بیمه درمانی تکمیلی را ارائه داده‌اند.

مزایای بیمه دانا

یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه تکمیلی، بیمه دانا است. همانند بقیه بیمه‌های تکمیلی بیمه دانا هم بخشی از هزینه بیمار را پرداخت می‌کند. بیمه دانا مزایای بسیاری دارد که در اینجا به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

  • بیشترین رضایت از طرف مشتریان نسبت به دیگر شرکت‌های بیمه: بیمه دانا در زمینه دانش کارکنان، رسیدگی به شکایات، رضایت مشتریان از خسارت دریافتی و…. نسبت به دیگر بیمه‌ها رتبه دوم در کشور کسب کرده است.
  • موفق‌ترین شرکت در زمینه ارائه خدمات به صورت آنلاین: بیمه دانا امکان خدمات آنلاین، استعلام خسارت به صورت آنلاین پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین و… در اختیار مشتریان قرار داده است.
  • دارای سطح بالای مالی در سطح کشور: به این منظور که بیمه دانا در پرداخت خسارت به بیمه شدگان عملکرد خوب و مناسبی دارد.

خدمات بیمه دانا چگونه است؟

خدمات بیمه دانا در همه ی شاخه های بیمه‌ای به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. از جمله بیمه‌های اتومبیل که شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسافرتی، بیمه باربری، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی و بیمه درمانی. در این مقاله درباره بیمه درمانی بیشتر توضیح می‌دهیم.

بیمه درمانی یکی از مهمترین و ضروری ترین بیمه‌ها می‌باشد برای اینکه بتوان هزینه سنگینی درمان را جبران کرد. معمولا بیمه دانا به صورت گروهی، انفرادی و خانوادگی ارائه می‌شود اما بیمه تکمیلی دانا بیشتر به صورت گروهی است. بیمه گروهی دانا باید متقاضیان بیمه حداقل پنجاه نفر باشند. در بیمه دانا می‌توان پوشش‌های مختلف مثل بستری، جراحی، دندان پزشکی ، زایمان، ویزیت و دارو و…. را انتخاب و خریداری کنید.

خدمات بیمه دانا چگونه است؟

لیست داروخانه طرف قرار داد بیمه دانا در اصفهان

همان طور که می‌دانید امروزه هزینه داروهای بیماری‌های مختلف بسیار بالا رفته است. برای اینکه بتوان این هزینه سنگین را جبران کرد بهتر است از بیمه تکمیلی استفاده کنید. بیمه تکمیلی دانا نسبت به دیگر بیمه‌ها درصد بیشتری از هزینه داروها را متقبل می‌شود. اگر در شهر اصفهان زندگی می‌کنید و دارای بیمه دانا هستید برای خرید داروهای مورد نیاز می‌توانید به این داروخانه‌ها مراجعه کنید. داروخانه التیام، داروخانه بزرگمهر، ابن سینا، داروخانه دکتر رمضانی، داروخانه دکتر روحی و داروخانه دکتر ذکری و… می‌باشد. شما می‌توانید بصورت آنلاین از مزایای بیمه دانا در این داروخانه‌ها بهره‌مند شوید.

انتخاب بهترین بیمه

برای انتخاب بهترین بیمه باید به چند مورد توجه داشته باشیم. اینکه نحوه پرداخت خسارت، رسیدگی به شکایت و انصاف در رسیدگی و ارزیابی به خسارت بیمه مورد نظر به چه صورت است. موارد دیگری از جمله فرانشیز بیمه، در دسترس بودن مراکز درمانی، هزینه بیمه، پوشش هزینه های درمانی مواردی هستند که در انتخاب بهترین بیمه باید به آن توجه داشت. بیمه دانا بر اساس سابقه کاری که داشته است در کشور رتبه دوم درزمینه رسیدگی به شکایت‌ها، نحوه پرداخت خسارت و… را کسب کرده است و به عنوان بهترین و معتبرترین شرکت‌های بیمه شناخته شده است.

خدمات بیمه دانا چگونه است؟

جمع بندی

امروزه به دلیل اینکه هزینه‌های درمانی و حتی داروها بسیار بالا است اکثرا به دنبال شرکت‌هایی هستند که بیمه تکمیلی داشته باشند. در بین شرکت‌های های مختلف بیمه، بیمه دانا یکی از بهترین شرکت‌ها می‌باشد که متقاضیان بسیاری هم برای بیمه تکمیلی دارند. بیمه دانا مزایای بسیاری دارد که در این مقاله به چند مورد آن اشاره کردیم. همچنین شما می‌توانید برای خرید دارو به داروخانه‌هایی مراجعه کنید که با بیمه دانا قرار داد دارند. همچنین در اصفهان داروخانه‌های بسیاری هستند که با بیمه دانا قرارداد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا