سلامت بدن

لیست داروخانه طرف قرار داد بیمه دانا

 بیمه دانا یک شرکت بیمه است که در ایران به صورت فعال فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۷۴ تأسیس شده و از طریق شعب و نمایندگی‌های خود در سراسر کشور خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌دهد. بیمه دانا در حوزه‌های مختلف بیمه فعال است، از جمله بیمه عمر، بیمه خانواده، بیمه مسئولیت، بیمه حوادث، بیمه خودرو و سایر حوزه‌های بیمه. هدف اصلی این شرکت تامین نقصان و خسارات مالی کارفرما و شخص حقوق ذی نفع است.

لیست داروخانه طرف قرار داد بیمه دانا

مشخصات بیمه دانا

بیمه دانا یک شرکت بیمه ایرانی است که در سال ۱۳۷۰ تأسیس شده است. این شرکت در زمینه های مختلف بیمه فعالیت می کند، از جمله بیمه عمر، بیمه خودرو، بیمه مسئولیت و بسیاری دستگاه های دیگر. شرکت بیمه دانا با هدف ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتری به عنوان چشم انداز خود را مطرح کرده است. این شرکت در سطح کشور فعال است و با داشتن شعب و نمایندگان در سراسر ایران، خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

کاربرد بیمه دانا

بیمه دانا یک شرکت بیمه است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند و خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌دهد. برخی از کاربردهای بیمه دانا عبارتند از:

  • بیمه خودرو: بیمه دانا خدمات بیمه خودرو را ارائه می‌دهد که شامل تامین خسارت ناشی از تصادف، سرقت، آتش سوزی و سایر رخدادهای ناگوار است.
  • بیمه مسئولیت: با بستن قرارداد بیمه مسئولیت عمومی با بیمه دانا، شخص حقوق خود را در صورت وقوع حادثه‌ای که به طور تصادفی به شخص چینش گذارده شده چینش گذارده شده است، تضامن کامل با طرف ثالث و هزینۀ جبران خسارات را به عنوان جبران خسارات به طرف ثالث پرداخت مطابق قوانین و مقررات جاري در كشور دارد.
  • بیمه زندگی: بیمه دانا خدمات بیمه زندگی را نیز ارائه می‌دهد که شامل پرداخت مبلغ تعیین شده به خانواده در صورت فوت بیمه‌گذار است.
  • بیمه سفر: با بستن قرارداد بیمه سفر با بیمه دانا، شخص در صورت وقوع حوادث ناگوار در سفر خود، مانند تصادف، سرقت یا از دست رفتن چمدان، تامین خسارت مالی مورد نظر را دریافت می‌کند.
  • بیمه مسکن: با بستن قرارداد بیمه مسکن با بیمه دانا، خطرات احتمالی مانند آتش سوزی، زلزله و سایر حوادث غیرقابل پيش‌بيني را تحت پوشش قرار داد.
  • بیمه عمر: با بستن قرارداد بیمه عمر با بيمۀ دانا، شخص در صورت فوت خود چینش گذارده شده است، به خانواده خود مبلغ تعیین شده را پرداخت می‌کند.

لیست داروخانه طرف قرار داد بیمه دانا

خدمات بیمه دانا

بیمه دانا یک شرکت بیمه است که خدمات متنوعی را در زمینه های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از خدمات بیمه دانا عبارتند از:

بیمه خودرو: بیمه دانا خدمات بیمه خودرو را در قالب بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه حوادث راننده ارائه می‌دهد.

بیمه مسئولیت: این شرکت خدمات بیمه مسئولیت حرفه‌ای، مسئولیت علوق به کارفرمایان و مسئولیت علوق به صاحبان ساخت و ساز را نیز فراهم می‌کند.

بیمه آتش سوزی: در صورت وقوع حادثه آتش سوزی، شرکت بيـــمه دانا جبران خسارات ناشي از آن را پوشش مي‌دهد.

بیمه تایید تعهدات: این بیمه به شما کمک می‌کند تا در صورت عدم انجام تعهدات قراردادی، خسارت‌های ناشی از آن را جبران کنید.

بیمه مسافرت: با بیمه دانا می‌توانید خسارات ناشی از حوادث در سفر را پوشش دهید.

بیمه عمر: این بیمه به شما کمک می‌کند تا در صورت وفات، خانواده و معلولین خود را تأمین کنید.

بیمه حوادث شخص ثالث: با این بیمه، شرکت دانا خسارات ناشی از حوادث شخص ثالث را جبران می‌کند.

لیست داروخانه های طرف قرار داد با بیمه دانا

  • تندیس 1-22728470    –  22728470 – آقای حامدی  – میدان قدس خ فنا خسرو روبروی منطقه 1 آبفا
  • حکیم شرق 77316306  –  دکتر سهرابی      حکیمیه انتهای بلوار بهار روبروی مسجد الزهرا
  • نارمک 77910357 – 77910356- آقای اسکندری   نارمک 46 متری غربی نبش میدان 58
  • دکتر سالم 47908888    44097936    دکتر انیسیان     میدان صادقیه
  • داروخانه دکتر ریاحی 22357870    22356372    سرکار خانم دکتر صیامی سعادت آباد ما بین میدان سرو و شهرداری خ بخشایش واقع در بیمارستان عرفان
  • نازی آباد 55067515    55068998    آقای فلاح   -خیابان شهید رجائی ایستگاه ورزشگاه
  • دکتر حبیبی 55902307    55902307    آقای کورشلی –  شهرری میدان حرم 24 متری رازی
  • دکتر شاه نظری 88960184   –  خیابان دکتر فاطمی روبروی سازمان آب

لیست داروخانه های طرف قرارداد با بیمه دانا به صورت مستقیم در دسترس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست داروخانه های طرف قرارداد با بیمه دانا، می توانید با شماره تلفن خدمات مشترکین بیمه دانا تماس حاصل فرمایید. قیمت بیمه دانا بستگی به نوع بیمه و شرایط فردی شما دارد. برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است با شرکت بیمه دانا تماس بگیرید و اطلاعات خود را به آنها ارائه دهید تا قیمت مناسب را برای شما محاسبه کنند.

لیست داروخانه طرف قرار داد بیمه دانا

قیمت بیمه دانا

بیمه دانا یک شرکت بیمه است که در ایران به صورت فعال فعالیت می‌کند. قیمت بیمه دانا بستگی به نوع بیمه و محصولات مختلف آن دارد. برای دریافت قیمت دقیق باید با شرکت بیمه تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم را از آنجا درخواست کنید. همچنین، عوامل مختلفی مانند سن، جنسیت، تاریخ تولد و سابقه رانندگی نیز ممکن است در تعیین قیمت تأثیرگذار باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا