سلامت بدنسلامت مو

رنگ موی توژور و تاثیرگزاری آن

رنگ موی توژور Toujours:

رنگ موی توژور Toujours: رنگ های متفاوت و زیبایی دارد. از روشن ترین رنگ تا تیره ترین رنگ در مجموعه خود، فرمولی قوی دارد که به موهای شما آسیب نمی رساند. این رنگ مو 100% موهای سفید را پوشش می دهد و با سایه های زیاد و رنگ کاملا طبیعی ماندگاری طولانی دارد. اگر ریشه موهایتان دیرتر رنگ شد، خیلی سریع و راحت فقط در 10 دقیقه به نتیجه خواهید رسید. با خواندن متن زیر و رعایت نکاتی می توانید رنگ موی مناسب را انتخاب کنید و این بار جلوه ای خاص و زیباتر از همیشه به موهای خود ببخشید.

قدرت پوشاندن رنگ موی خاکستری:

اگر هدف شما پوشاندن موهای خاکستری است، باید رنگ مویی را انتخاب کنید که این هدف را در نظر بگیرد. برخی از برندهای رنگ مو فقط برای این منظور ساخته شده اند. این برندها اغلب موهای خاکستری را به گونه ای اصلاح می کنند که رنگ آنها مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید موهای خاکستری شما با موهای طبیعی متفاوت باشد، باید رنگ مویی را از رنگ موی Toujours Trend انتخاب کنید که تفاوت رنگ کمی با موهای طبیعی داشته باشد.

رنگ موی گرم یا سرد:

اگر می خواهید موهایتان به رنگ های گرم نزدیکتر باشد، هنگام خرید باید به کلمه طلایی (معادل طلایی) یا گرم (معادل) در رنگ مو دقت کنید. اما اگر می خواهید موهایتان به رنگ های سرد نزدیکتر باشد، باید به دنبال کلمه خاکستر روی جعبه باشید. اما برای جلوگیری از تغییر رنگ مو، شما باید رنگ موهای خود را انتخاب کنید.
به عنوان مثال، اگر موهای قهوه ای متوسط ​​دارید، باید به دنبال قهوه ای متوسط ​​یا خاکستری باشید. می توانید از قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره استفاده کنید.

در انتخاب رنگ موی توژور Toujours به این نکات توجه کنید.

رنگ پوست:
رنگ پوست شما یکی از مهمترین عوامل در انتخاب رنگ موی مناسب است. انتخاب رنگ مناسب برای پوست می تواند شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهد، اما انتخاب رنگ نامناسب می تواند زیبایی طبیعی شما را تحت الشعاع قرار دهد. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما اگر مطمئن نیستید رنگ پوستتان سرد است یا گرم، یک بلوز سفید را جلوی صورت خود بگیرید. اگر پوستتان آبی است، پوستتان سرد است و اگر پوستتان زرد است، پوستتان گرم است.
راه دیگر کمک گرفتن از جواهر فروشان است. اگر هنگام استفاده از جواهرات، پوست شما روشن و براق است، رنگ پوست شما سرد و اگر قرمز است، پوست شما گرم است. در واقع رنگ پوست با تغییر فصل کمی تغییر می کند و معمولا در تابستان کمی تیره تر می شود. با انتخاب رنگ مناسب از رنگ موی Toujours Trend به موهای خود جلوه خاصی ببخشید.
رنگ مو مشابه رنگ صورت:
جالب است بدانید که رنگ موهایتان لزوماً با رنگ صورتتان یکی نیست. به طور کلی صورت شما را شسته به نظر می‌رساند، یا اگر پوست روشنی دارید، رنگ پریده و ناسالم به نظر می‌رسید. برای پوست های تیره از رنگ روشن و برای پوست های روشن از رنگ تیره استفاده کنید.
به عنوان مثال، اگر پوست زردی دارید و می خواهید از رنگ زرد در موهای خود استفاده کنید، طبیعی به نظر نمی رسد. اما اگر از رنگ های سرد و زرد استفاده شود طبیعی تر و زیباتر می شود. چند رنگ برجسته به زیباتر شدن چهره شما کمک می کند.
برای مثال اگر پوست شما جزو دسته رنگ های تیره مانند قهوه ای یا سبز است، می توانید از رنگ های تیره با رنگ های طلایی یا مسی استفاده کنید. یا اگر رنگ پوست شما سرد است، از رنگ‌هایی که آن را قرمزتر می‌کنند اجتناب کنید. رنگ هایی مانند قهوه ای روشن، بلوند خاکستری یا طلایی بیشتر برای شما مناسب هستند. از طرفی رنگ مو بر فرم صورت نیز تاثیر می گذارد و حتی می تواند صورت را چاق یا لاغر نشان دهد. بنابراین رنگ موی خود را با دقت بیشتری از رنگ موی Toujours Trend انتخاب کنید.
رنگ چشم:
اگر به این نکته مهم توجه نمی کنید، خوب است بدانید که حتی رنگ چشمان شما نیز می تواند در انتخاب رنگ مناسب تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، اگر چشمان شما آبی است، استفاده از رنگ کاراملی یا قهوه ای طلایی باعث می شود که چشمان شما آبی به نظر برسد. همچنین اگر رنگ چشم شما سبز است، استفاده از رنگ موی روشن یا قرمز ملایم رنگ آنها را به خوبی نمایان می کند. پس این بار قبل از انتخاب رنگ موی Toujours Trend به رنگ چشم توجه کنید.
حساسیت به رنگ مو:
شاید شما از آن دسته افرادی باشید که به مواد شیمیایی حساسیت دارید یا نگران ورود مواد شیمیایی به پوست خود هستید. بر اساس مطالعات، رنگ موی شیمیایی می تواند باعث واکنش آلرژیک یا ایجاد سرطان شود. در این رنگ مو از آمونیاک و پراکسید هیدروژن استفاده شده است. پراکسید هیدروژن رنگ طبیعی موهای شما را سفید می کند و اکسیژن آزاد می کند و به مواد شیمیایی اجازه می دهد روی موها بنشینند.
آمونیاک فولیکول های اطراف مو را از بین می برد و به مواد شیمیایی اجازه می دهد تا به مو نفوذ کنند و رنگ مو را برای همیشه تغییر دهند. در نهایت این مواد به موها آسیب می رسانند و پوست، چشم و دستگاه تنفسی را تحریک می کنند. در نتیجه واکنش های آلرژیک مانند سوزش، قرمزی، تورم صورت و غیره رخ می دهد.
برای جلوگیری از این حوادث می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که باید با مواد مناسب ساخته شوند یا حاوی آمونیاک و پراکسید هیدروژن کمتری باشند یا از رنگ های ساخته شده از مواد طبیعی استفاده کنید. Toujours رنگ موی سبز روشن را به شما پیشنهاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا