سلامت بدنسلامت دندان

مسواک های تریزا با برس های متفاوت

معرفی مسواک های تریزا :

مسواک ​​های تریزا یک مسواک حرفه ای، با کیفیت و مقرون به صرفه سوئیسی با نام تجاری Teriza با ساختاری نرم به جای انگشت شست و یک مسواک بسیار متعادل و راحت است. نوع طراحی دسته های مسواک های تریزا ، باعث تغییر جهت و حرکت می شود. برس دستی به خوبی کار می کند. تنوع مسواک های تریزا با سایز ها و مدل های مختلف باعث شده که این مسواک ها تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مسواک های موجود در بازارشوند . این محصولات از الیاف Tynex ترکیبی از نایلون 612 ساخته شده است. از خواص این الیاف ویژه می توان به استحکام، دوام، سختی و مقاومت در برابر رطوبت اشاره کرد. مسواک های بلند برای تمیز کردن فضای بین دندان ها تا حد امکان مناسب هستند، در حالی که مسواک های کوتاه و گرد سطوح کاملا متفاوت دندان ها را تمیز می کنند و از تغییر رنگ دندان به دلیل حذف پلاک جلوگیری می کنند. این محصولات دارای برس های سخت ، متوسط  و نرم ​​بوده و با توجه به سایز سری در دسته بندی های مختلف مسواک های تریزا  ​​قرار می گیرند و سعی دارد نیاز اکثر افراد را برطرف کند . یکی از مهم ترین ویژگی های این محصولات ردیف اضافی کنار مسواک است که در هنگام تعویض مسواک قابل تغییر می باشد. تمامی مسواک های تریزا نیز از همین ویژگی نشات می گیرند.

مشخصات محصولات :

طراحی ارگونومیک
زردی دندان را از بین می برد
تمامی مسواک ها دارای 2 سری قابل تعویض هستند
برس ساخته شده از نخ Tynex
روی دسته برس از مواد ضد لغزش استفاده شده
زردی دندان ها را از بین می برد و دندان ها را درخشان می کند
از پوسیدگی حتی در لبه های دهان جلوگیری می کند

از زخم شدن با جراحت پیدا کردن لثه جلوگیری میکند
داشتن دو طول مختلف برس، فضای بین دندان‌ها را در انتهای دهان تمیز می‌کند.

دستورالعمل های استفاده از مسواک تریزا :

مسواک را در زاویه 45 درجه نسبت به خط لثه قرار دهید و با حرکات کوتاه و سبک (مانند لرزش) مسواک بزنید، سپس آن را به آرامی روی دندان ها (حرکت عمودی یا دایره ای) و به صورت افقی روی دندان ها حرکت دهید. دندان های خود را مسواک نزنید، سطوح داخلی و خارجی دندان ها و همچنین سطوح جویدنی و زبان را با مسواک کاملا تمیز کنید.

هشدار مصرف:

از فشار دادن بیش از حد مسواک خودداری کنید و مسواک را در جای خشک نگه دارید.

حتما برای کودکان از مسواک ویژه ای که برای آنها طراحی شده استفاده کنید.

انواع مسواک های تریزا :

مسواک برقی سری Sonic Power مدل Pro Interdental Battery تریزا:

مسواک برقی بین دندانی Teriza Sonic Power Series Pro با موهای نرم طراحی شده است که نایلون را با فرمول ویژه ای برای دوام و مقاومت بیشتر در برابر رطوبت ترکیب می کند. این نوع مسواک دارای دکمه پاور روی بدنه است و با فشار دادن آن مسواک شروع به لرزش می کند. این لرزش سر مسواک را حرکت می دهد تا مسواک وارد منافذ ریز بین دندان ها شود. برس های مسواک با دو موی ابریشمی بلند طراحی شده اند تا فضای بین دندان ها را کاملا تمیز کرده و پلاک ها را از روی دندان ها با موهای کوتاه تر پاک کنند. بدنه مسواک طراحی جالبی دارد، جدای از ظاهر قابل قبول و رنگ جذاب، به راحتی در دست جا می گیرد و کار با آن آسان است. نکته جالب در مورد این محصول این است که ست مسواک به راحتی قابل تعویض است و پس از آسیب دیدن ست می توانید آن را تعویض کنید تا مسواک خود را دوباره کاملا نو کنید.
مسواک Pro Sensitive  تریزا:
با استفاده از مسواک Teresa’s Pro Sensitive می توانید دندان های خود را به راحتی و بدون دردسر مسواک بزنید. مسواک Triza Professional Care از نوع سر گرد است و به همین دلیل در تماس الیاف بسیار نرم این مسواک برند تریزا لثه ها آسیب نمی بینند.

مسواک وی کر متوسط تریزا:

مسواک Teriza Weker Medium دارای یک برس با موهای متوسط ​​است که دندان ها و لثه ها را به خوبی از آلودگی و جرم پاک می کند و لثه ها و دندان های سالم و زیبا را تضمین می کند. مسواک Weker Medium Teriza به لطف پرزهای بین دندانی خود و شکلی متناسب با شکل دهان، می تواند حتی دورترین دندان ها را به خوبی تمیز کند، بین دندان ها نفوذ کند و آلودگی و ذرات غذا را از بین دندان ها پاک کند و نقش مهمی در پیشگیری از پوسیدگی بین دندانی دارد

مسواک فلکسیبل هد متوسط تریزا:
مسواک متوسط ​​انعطاف پذیر Teresa دارای برس های نرم و متوسط ​​است. این مسواک می تواند دندان های شما را به آرامی از هرگونه آلودگی و آلودگی پاک کند و دهان و دندان های شما را سالم و زیبا نگه دارد. مسواک تریزا با سر متوسط ​​انعطاف پذیر، سر و بدن کاملاً انعطاف پذیر. این عملکرد فشار اضافی بر روی دندان ها ایجاد نمی کند و به شما کمک می کند تا کل دهان را به خوبی تمیز کنید.
مسواک بین دندانی مخروطی تریزا مدل پروفشنال:
مسواک بین دندانی مدل حرفه ای تریزا دارای مسواک نرم به قطر 1.3 میلی متر و شکل مخروطی است که برای تمیز کردن فضای بین دندان ها، اطراف روکش ها و پروتزهای دندانی، اطراف براکت ها و بریج ها در دندان های ارتودنسی و دندان های مجاور استفاده می شود. پایین را تمیز کنید ایمپلنت استفاده می شود. رشته های نایلونی با کیفیت بالا قابلیت شستشوی عالی و ماندگاری طولانی تری را برای مسواک ایجاد می کنند. علاوه بر این، این برس مسواک دارای یک کلاه محافظ پلاستیکی است که سر مسواک را پس از استفاده تمیز نگه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا