سلامت بدنسلامت دندان

خمیر دندان طبیعی و ضد حساسیت میسویک

مهمترین ویژگی خمیر دندان میسویک چیست؟

میسویک برندی معروف سوئیسی است که با کیفیت ترین محصولات بهداشتی خود را به بازار جهانی عرضه کرده است. این محصولات مستقیماً از سوئیس به ایران وارد شده و در کارخانه های داخلی بسته بندی و روانه بازار می شوند.
خمیردندان های میسویک خاصیت سفید کنندگی بسیار بالایی دارند و در کمتر از 5 دقیقه دندان های شما را سفید کرده و بدون آسیب می درخشند ، بنابراین دندان های شما مانند بازیگران مشهور می شوند و تغییری در وضعیت دندان های خود مشاهده خواهید کرد. استفاده از میسویک قبل از مهمانی ها و جلسات رسمی چهره شما را متحول می کند.
این محصولات علاوه بر از بین بردن لکه های زرد، خاصیت ضد حساسیت دارند و انواع کثیفی ها و میکروب ها را بدون آسیب رساندن به دندان ها از روی سطح پاک می کنند. این محصولات برای همه سنین قابل استفاده است و بدون ایجاد سایش، در سخت ترین حفره های دندانی نفوذ کرده و ضدعفونی می کند.

مزایای مهم خمیر دندان میسویک چیست؟

هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، این محصولات ارتباط تنگاتنگی با سلامت انسان دارند، این نگرانی وجود دارد که محصولات بی کیفیت به سلامت آسیب برساند. در این میان خمیردندان از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. با خرید خمیر دندان میسویک می توانید همیشه در خرید یک محصول با کیفیت و استاندارد آزاد باشید.
این خمیردندان ها علاوه بر خاصیت سفید کنندگی و ضد حساسیت، خاصیت ضد پوسیدگی دارند و از ایجاد پوسیدگی دندان در سطح دندان جلوگیری می کنند.
حفظ درخشندگی و جلوگیری از تغییر رنگ دندان از دیگر جذابیت های این خمیردندان هاست. عصاره این خمیردندان خوراکی و بسیار معطر بوده و با رفع بوی بد دهان حس خوشایندی را به مصرف کننده القا می کند. همه اعضای خانواده می توانند از این خمیردندان ها در زندگی روزمره خود استفاده کنند و نیازی نیست قفسه بهداشتی را با رنگ های متنوع خمیردندان پر کرده و برای خرید آن ها تقلا کنند.
استفاده از این محصول بسیار ساده است، باید دندان های خود را با یک برس مناسب به مدت ۲ دقیقه مسواک بزنید و سپس دهان خود را بشویید. استفاده از این خمیردندان ها دو بار در روز بی خطر است و می توانید با خیال راحت از آنها در حین مسواک زدن استفاده کنید.
خمیر دندان میسویک لایه ای محافظ روی دندان ایجاد می کند که از حساسیت دندان به سرما، گرما و استفاده از ترشی هایی مانند لواش و شیرینی جلوگیری می کند. خمیر دندان از لکه های ناشی از مصرف چای و قهوه جلوگیری می کند و به سرعت لکه های ناشی از خوردن، نوشیدن و سیگار را از بین می برد.

 

چه فناوری هایی در محصولات میسویک استفاده می شود؟

فناوری ترمیم زیستی به کار رفته در خمیر دندان این شرکت به ترمیم دندان های حساس و آسیب دیده کمک می کند و آنها را به حالت اولیه باز می گرداند. یکی از محصولات شاخص این برند خمیر دندان Zero Sensitive می باشد که برای دندان های بسیار حساس و آسیب دیده مناسب است و معمولاً دندانپزشکان استفاده از این محصول را به افرادی که دندان های حساس و بیمار دارند و یا از کمبود کلسیم و فسفر رنج می برند توصیه می کنند.
این خمیردندان ها از مینای دندان محافظت می کنند و از خونریزی و التهاب لثه جلوگیری می کنند. می توانید در هر زمانی از شبانه روز از خمیر دندان میسویک استفاده کنید و آرامش و راحتی را برای دندان های خود تجربه کنید.
عموماً افراد هنگام مصرف نوشیدنی های سرد و گرم در ناحیه دندان دچار درد می شوند و این درد طاقت فرسا به سر آنها سرایت می کند. استفاده از این خمیر دندان از شما محافظت می کند و می توانید به راحتی و بدون این مشکل از نوشیدنی های سرد یا گرم لذت ببرید.
دندان‌ها دارای بافت‌های سخت و نرم مختلفی هستند که در کنار هم قرار می‌گیرند و یک دندان سالم را تشکیل می‌دهند یک خمیر دندان باکیفیت باید از تمام این بافت ها محافظت کند و کثیفی را از سطح آن پاک کند، بدون اینکه به طبیعت آنها آسیبی وارد شود. میسویک پس از تحقیقات گسترده در ساخت محصولات خود از فناوری استفاده می کند که هیچ آسیبی به بافت اصلی دندان وارد نمی کند.

برند میسویک یک خمیردندان کامل است که با قیمتی مناسب و با وجود مزایای فراوانی که دارد مورد توجه قرار گرفته است . برخی از محصولات این برند دارای بیش از 8 خاصیت مختلف برای محافظت از دندان ها هستند که همین موضوع باعث شد که این محصول را به انتخاب اول بسیاری از خانواده ها تبدیل کند و به صورت انحصاری در ایران تولید و به مصرف کنندگان عرضه می شود.

خمیر دندان سفید کننده میسویک حاوی موادی مانند سدیم لوریل سولفات 85 درصد، کربوکسی متیل سلولز، سوربیتول 70 درصد، تری سدیم فسفات، آلانتوئین، پاپائین، SMFP، دی اکسید سیلیکون، 99 درصد گلیسیرین درجه غذایی، کربومر (پلیمر اسید اکریلیک)، دی اکسید تیتانیوم است. مونوفلوراید. پارابن، ساخارین، منتول، رنگ 42090، آب دیونیزه و اسانس خوراکی.
این آماده سازی به خوبی آلودگی های باقی مانده بر روی دندان ها توسط اجزای قوی خود را از بین می برد. با عصاره نعناع نیز نفس تازه و عطری مطبوع را برای شما به ارمغان می آورد. این خمیر دندان قسمت های حساس و آسیب دیده دندان های شما را ترمیم می کند تا لبخند شما راحت تر بدرخشد.
خمیر دندان مزویک بدون ایجاد حساسیت و التهاب باعث سفید شدن فوق العاده سریع دندان ها می شود و تنها در عرض 5 دقیقه تا 97 درصد از سایه روی دندان ها می کاهد.
این محصول با استفاده از دو آنزیم طبیعی آلانتوئین و پاپائین از دهان محافظت می کند و دندان ها را تقویت می کند. همچنین از پوسیدگی آنها با آنتی بیوتیک ها جلوگیری می کند.

 

نکاتی که در استفاده از خمیر دندان میسویک باید به آن توجه داشت؟

خمیردندان های سفید کننده معمولاً دندان ها را نازک می کنند و عاج را مستعد سرما و گرما می کنند. بنابراین، شما نباید همیشه از آن استفاده کنید.
خمیر دندان سفید کننده میسویک ضد حساسیت است، اما مراقب باشید بیش از 2 بار در ماه از آن استفاده نکنید. از آنجایی که آنزیم ها و مواد موجود در آن بسیار قوی هستند و با استفاده زیاد منجر به تخریب لایه های سطحی دندان می شوند.
از استنشاق این محصول خودداری کنید.
اگر برای کودکان زیر 6 سال استفاده می شود، قبل از استفاده باید با دندانپزشک مشورت کنید.
این محصول را دور از دسترس کودکان و در دمای اتاق نگهداری کنید.

خمیر دندان سفید کننده میسویک برای چه افرادی مناسب است؟

خمیر دندان سفید کننده میسویک یکی از بهترین محصولات برای افراد سیگاری و افرادی است که نوشیدنی های زیادی مانند قهوه می نوشند.
اگر دندان های حساسی دارید و یا از رنگ تیره و لکه های زرد روی دندان های خود خسته شده اید، این محصول می تواند مشکلات شما را حل کند و دندان هایی سفید و براق را برای شما به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا