سلامت بدنسلامت عمومی

کدام داروخانه قطره بیوگایا دارد؟

آیا می دانید کدام داروخانه قطره بیوگایا دارد؟ همان طور که می‌دانید بسیاری از نوزادان تا شش ماهگی دچار دل دردهای شدید می‌شوند که با آن کولیک می‌گویند. طبیعتاً در چنین شرایطی نگرانی‌هایی سراغ والدین می‌آید و به دنبال راهی هستند که سریعا کولیک نوزاد بهبود یابد. یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای درمان کولیک کودکان استفاده از قطره پروبیوتیک بیوگایا است.

قطره بیوگایا یک قطره‌ای است که از مواد کاملا طبیعی درست شده کاملا ایمن و بی‌خطر است و حتی بزرگسالان هم می‌توانند استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم درباره قطره بیوگایا و اینکه کدام داروخانه‌ قطره بیوگایا دارد صحبت کنیم.

کدام داروخانه قطره بیوگایا دارد؟

کولیک نوزادان

حدود بیست و پنج درصد کودکان دو هفته بعد از تولد تا شش ماهگی دچار کولیک می‌شوند. اگر این درد در یک زمان و ساعت مشخصی باشد که معمولا عصر یا شب می‌باشد و بطور ناگهانی کودک گریه‌های پر سر وصدایی کند می‌توان گفت کودک دچار کولیک شده است. بنابراین یکی از مهمترین نشانه‌های کولیک گریه‌های شدید کودک است. کودک در حین شروع کولیک پاهای خود را به داخل شکم جمع می‌کند و عضلات شکمش را منقبض می‌کند و دستانش را مشت می‌کند. این دوره ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت یا حتی بیشتر طول بکشد.

برای درمان کولیک کودکان بهتر است به پزشک مراجعه کرد. چون پزشک به طور کامل کودک را معاینه می‌کند و اگر کودک مشکل دیگری مثل عفونت ادراری، مشکلات روده‌ای و… باشد به طور کامل بررسی می‌کند. در صورت تشخیص کولیک پزشک با توجه به شرایط کودک بهترین قطره را برای درمان تجویز می‌کند.

قطره پروبیوتیک بیوگایا

قطره پروبیوتیک بیوگایا از شیر مادر گرفته شده و دارای یک رشته لاکتوباکتری است به همین دلیل یک محصول کاملا طبیعی و بی‌خطر است. از این قطره برای درمان کولیک نوزادان و کودکان استفاده می‌کنند و های بزرگسالان هم می‌توانند از این قطره استفاده کنند. این نوع قطره باعث می‌شود عملکرد روده در نوزادان به طور نرمال شود به همین از بدو تولد نوزاد می‌توان از این قطره استفاده کرد.

میزان مصرف قطره بیوگایا در بزرگسالان و نوزادان به یک اندازه می‌باشد. چون برای نرمال شدن عملکرد روده به یک میزان میکرو ارگانیسم نیاز است. هنگام استفاده از این قطره برای کودکان هرگز نباید با آب گرم ترکیب کرد چون باعث ازبین رفتن باکتری‌ها  می‌شود و میزان تأثیرگذاری قطره کاهش می‌یابد. اما می‌توانید قطره را با آنتی بیوتیک‌ مصرف کرد.

نحوه مصرف قطره بیوگایا برای کودکان

در صورتی که نوزاد یا کودک شما دچار کولیک شد می‌توانید روزی یک بار پنج قطره بیوگایا را به غذای کودک یا نوشیدنی‌های سرد اضافه کنید. حتما از نوشیدنی‌های سرد استفاده کنید چون نوشیدنی‌های گرم باکتری‌های موجود در قطره را از بین می‌برند. قطره بیوگایا هیچ گونه طعم و مزه خاصی ندارد به همین دلیل کودکان هنگام خوردن قطره مشکلی ندارند یا با اضافه کردن قطره به غذا طعم و مزه غذا تغییری نمی‌کند. سعی کنید این قطره را تا زمانی که کولیک کودک یا فلور میکروبی روده کودک بهبود نیافته ادامه دهید.

آیا داروخانه قطره بیوگایا دارد؟

قطره بیوگایا از جمله داروهایی هستند که تأییدیه سازمان وزارت دارو دارد. این دارو را به راحتی در تمام داروخانه‌ها می‌توان تهیه کرد. شما با مراجعه به داروخانه مورد نظر و مشاوره گرفتن با داروساز داروخانه و بیان شرایط نوزاد خود می‌توانید قطره بیوگایا را تهیه کنید. حتی اگر گو ک شما نیمه شب یا در یک روز تعطیل به طور ناگهانی دچار کولیک شد می‌توانید به صورت آنلاین از داروخانه‌های معتبر تهیه کنید. قطره بیوگایا در دسترس عموم قرار می‌گیرد و نیازی هم به داشتن نسخه پزشک نیست.

نحوه مصرف قطره بیوگایا برای کودکان

سخن آخر

یکی از بهترین قطره‌ها برای درمان دلدرد یا کولیک نوزادان قطره بیوگایا است. قطره بیوگایا از یک رشته لاکتوباکتری درست شده و کاملا ایمن و بی‌خطر است. از این قطره حتی بلافاصله بعد از تولد نوزاد می‌توان استفاده کرد. داروی بیوگایا برای بزرگسالان هم قابل استفاده است اما به شکل قرص است. و با مصرف این قرص عملکرد روده را نرمال می‌کند.

این قطره هیچ‌گونه عوارضی برای نوزادان و بزرگسالان ندارد و به خیال راحت می‌توان از آن استفاده کرد. بهتر است تا زمان بهبودی کامل مصرف کرد تا زمانی که عملکرده روده نرمال شود یا کولیک نوزاد بطور کامل درمان شده باشد. برای تهیه قطره یا قرص بیوگایا چون دارای تأییدیه سازمان وزارت بهداشت و درمان است در همه داروخانه‌های معتبر چه به صورت حضوری و چه آنلاین می‌توانید خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا