سلامت بدنسلامت عمومی

مکمل های خون ساز ففول

قرض ففول چیست :

قرص ففول یک مکمل غذایی شناخته شده برای تامین آهن بدن است. این دارو حاوی خون و دارای ترکیباتی مانند سولفات آهن و اسید فولیک است. آهن یک ماده معدنی مورد نیاز برای ساخت گلبول های قرمز در بدن است. اگر بدن نتواند گلبول های قرمز کافی تولید کند، ناشی از کمبود آهن است که مشکلات زیادی را در بدن به خصوص برای خانم ها ایجاد می کند.
روی هر کپسول ففول یک لایه ریز دانه به نام گرانول زده شده است تا در حین هضم به ترتیب بهتر و به مرور زمان آزاد شده و جذب شوند. این عمل باعث جذب بهتر و جلوگیری از مشکلات گوارشی می شود.
کپسول ففول  برای درمان کم خونی ناشی از فقر آهن یا کمبود اسید فولیک استفاده می شود. با جعبه سفید، بسته بندی و روبان صورتی آن توسط Interfarm UK تولید می شود و به همین دلیل به آن انگلیسی Feeful نیز می گویند. پوسته کپسول ها دارای دو قسمت شفاف و سبز رنگ است که حاوی دانه های قرمز، زرد کم رنگ و سفید است. کپسول های بد اینترافارم به شکل اسفنج ساخته می شوند. Spensol دارای تعریف انتشار پایدار یا انتشار پایدار SR است که به آرامی و طی چند ساعت در دستگاه گوارش آزاد می شود، بنابراین بیشترین آهن را در قسمت بالایی روده کوچک (جایی که بیشترین جذب اتفاق می افتد) دارد. منتشر خواهد شد.
این دارو یک مکمل غذایی است که جایگزین آهن در بدن می شود. اختلالات گوارشی و یبوست از عوارض کپسول ففول است که به مرور زمان از بین می رود. آهن یکی از اجزای اساسی هموگلوبین خون و یکی از ریزمغذی های اساسی برای داشتن بدنی سالم و قوی است. هموگلوبین مسئول انتقال اکسیژن از ریه ها از طریق خون به تمام سلول های بدن است. علاوه بر این، آهن در متابولیسم انرژی نقش دارد و نقش مهمی در سیستم دفاعی بدن دارد. به خصوص در دوران بارداری و شیردهی نیاز به آهن در بدن افزایش می یابد و نیاز آن احساس می شود. با کمبود آهن، بدن نمی تواند گلبول های قرمز کافی تولید کند. این وضعیت باعث کم خونی فقر آهن می شود.
قرص آهن فیفول حاوی سولفات آهن و کمی اسید فولیک است. اسید فولیک یا ویتامین B9 برای تولید گلبول های قرمز ضروری است و بزرگسالان معمولاً به 400 میلی گرم اسید فولیک در روز نیاز دارند. این ماده در تقویت و بهبود سلامت سیستم عصبی، خون و بافت های سلولی بسیار موثر است. همچنین می توان گفت غذاهای موجود در طبیعت که سرشار از اسید فولیک هستند مانند جگر، عدس، برنج، سبوس، سویا، نخود سیاه، لوبیا مرمر، لوبیا قرمز، بادام زمینی، اسفناج، برگ شلغم، گندم و کدو تنبل همچنین برای جلوگیری از کم خونی استفاده می شود. همچنین مصرف همزمان اسید فولیک و ویتامین B12 در درمان کم خونی و بهبود سلامت اعصاب بسیار مفید است و مصرف ویتامین C نیز جذب آهن را افزایش می دهد.مصرف و خرید قرص آهن از طریق اینترنت از طریق داروخانه آنلاین بسیار موثر است.

مزایای کپسول ففول:

مکمل های غذایی مناسب برای کم خونی ناشی از فقر آهن و اسید فولیک
پیشگیری از خونریزی قاعدگی
تامین انرژی از دست رفته بدن در دوران قاعدگی
استفاده برای کمک به زنان باردار (از هفته سیزدهم بارداری)
به رشد خوب جنین کمک می کند.
برای تامین آهن و اسید فولیک برای آقایان و خانم ها مناسب است
می توان از آن برای کم خونی، کمبود آهن، کمبود اسید فولیک استفاده کرد
بهبود علائم بیش فعالی یا کمبود توجه در کودکان
جذب بسیار خوب
به افراد مبتلا به افسردگی کمک می کند
به افراد مبتلا به کم خونی کمک کنید
بهبود علائم بیش فعالی در کودکان
با کمترین عوارض گوارشی
بهبود وضعیت عمومی بدن
بهبود علائم افسردگی
به سلامت و درخشندگی پوست کمک می کند

نحوه مصرف کپسول ففول:

مردان و زنان بالای دوازده سال باید یک کپسول در روز مصرف کنند.
زنان باردار از هفته سیزدهم باید روزانه یک یا دو قرص طبق دستور پزشک مصرف کنند.
زنان شیرده باید 1 وعده در روز بخورند.
کودکان زیر 12 سال باید طبق دستور پزشک استفاده شوند.

هشدارها در مورد مصرف از ففول:

افرادی که از اختلالات خونی رنج می برند که در آن بدن گلبول های قرمز تولید نمی کند، همچنین افرادی که از کم خونی غیر وابسته به آهن (کم خونی همولیتیک) رنج می برند و افرادی که اختلالات جذب و ذخیره بیش از حد آهن یا خونریزی های مکرر دارند. قبل از مصرف باید با پزشک مشورت شود.

اگر هر یک از شرایط زیر را دارید، با احتیاط مصرف کنید
کم خونی همولیتیک (نوعی اختلال خونی ناشی از کمبود گلبول های قرمز خون)
انواع بیماری های خونی از جمله هموگلوبینوپاتی
بیماری های دستگاه گوارش
کمبود ویتامین B12
اگر کم خونی آهن خاص (کم خونی همولیتیک) دارید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
اگر به آهن، اسید فولیک یا اجزای آن حساسیت دارید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
اگر باردار یا شیرده هستید، قبل از استفاده از این محصول با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.
این محصول برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است.

دلایل اصلی استفاده از قرص های ففول چیست؟

مقدار کافی آهن در بدن نه تنها بر میزان انرژی و فعالیت بدن تاثیر می گذارد، بلکه با مصرف قرص ففول که سرشار از اهن. مصرف فلفل هم برای آقایان و هم برای خانم ها توصیه می شود، مخصوصا برای خانم ها در دوران قاعدگی، نقش اساسی در میزان خون از دست رفته دارد. همچنین در دوران بارداری، مصرف فلفل تأثیر بسزایی در سلامت مادر و جنین دارد، زیرا از تخلیه آهن در بدن آنها جلوگیری می کند و سلامت آنها را بهبود می بخشد.
مصرف آهن بستگی به جنسیت، وزن، قد و وضعیت جسمانی فرد دارد و مصرف بیش از حد آن می تواند مشکلاتی از جمله: مسمومیت معده و روده در 24 ساعت اول، بیماری های قلبی مانند فشار خون پایین و ضربان قلب، تغییر در متابولیسم بدن ایجاد کند. ، عصبی شدن، نارسایی کبد و زردی پوست و چشم، کاهش ادرار و نارسایی کلیه، بنابراین از مصرف زیاد آهن خودداری کنید و در صورت لزوم با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا