آرایشی و بهداشتیاسکراببرنزه کننده‌هاپاک‌کننده‌هاترمیم‌کننده‌هاسلامت پوستسلامت موضدآفتاب

لیست داروخانه های خیابان شریعتی تهران

آیا تا به حال در مورد لیست داروخانه های خیابان شریعتی تهران از خود پرسیده اید که در این داروخانه چه داروهایی به فروش می رسد؟

امروزه بیشتر افرادی که در تهران زندگی می کنند برای خرید محصولات بهداشتی، داروها، انواع مکمل ها و.… به داروخانه هایی که در خیابان شریعتی تهران قرار دارند مراجعه می کنند. این داروخانه ها با توجه به خدمات رسانی بی نظیر و تکنسین های فوق‌العاده عالی که دارد افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

داروخانه هایی که در خیابان شریعتی تهران واقع شده اند علاوه بر مراجعه حضوری می توانید از آنها هم به صورت اینترنتی خرید کنید. داروخانه یکی از مشاغل مهمی است که افراد زیادی را به خود جذب می کند تا بتوانند به خوبی به مشتریان خود خدمات مربوطه را بدهند. در ادامه به توضیحات بیشتری درمورد داروخانه های خیابان شریعتی تهران خواهیم پرداخت.

لیست داروخانه های خیابان شریعتی تهران

بهترین داروخانه های خیابان شریعتی تهران

در تهران داروخانه های بسیاری وجود دارد اما داروخانه هایی که در خیابان شریعتی واقع شده اند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل افراد زیادی طرفدار آنها هستند. داروخانه ها علاوه بر داشتن محصولات مناسب و باکیفیت باید از تکنسین ها و پزشک های متخصصی هم برخوردار باشد تا بتوانند خدمات بی نظیری را برای مشتریان خود ارائه دهند. در اینجا به معرفی بعضی از بهترین داروخانه های خیابان شریعتی تهران خواهیم پرداخت :

١. داروخانه میرداماد، آدرس : تهران، منطقه 3، محله سید خندان، خیابان شریعتی

٢. داروخانه دکتر نقی زاده اهرنجانی، آدرس: تهران، منطقه 1، خیابان شریعتی، محله حکمت

٣. داروخانه شفایاب، آدرس : تهران، منطقه 7، سهروردی، محله باغ صبا، خیابان بهار

۴. داروخانه دکتر ذکایی، آدرس : تهران، محله تجریش، خیابان شریعتی

۵. داروخانه دکتر علی محمدی، آدرس: تهران، منطقه 19،محله شریعتی شمالی، خانی آباد نو

۶. داروخانه شبانه روزی دکتر حسینی، آدرس: خیابان شریعتی، جنوب به شمال، نرسیده به خیابان میرزاپور، انتهای خیابان پارسا

٧. داروخانه شبانه روزی پاسداران، آدرس : تهران، خیابان بوستان هفتم

لیست داروخانه های خیابان شریعتی تهران

بهترین تکنسین های داروخانه خیابان شریعتی تهران

تمامی داروخانه ها باید دارای تکنسین های عالی باشند تا بتوانند به خوبی افراد را راهنمایی کنند. تکنسین ها در  کارهای اجرایی و روتین به دکتر داروساز داروخانه کمک می کنند. وظایف تکنسین های داروخانه با همدیگر متفاوت است و به محل کار آنها بستگی دارد،ممکن است برخی از تکنسین های داروخانه ها در بیمارستانها و خانه سالمندان هم مشغول به کار باشند و به همین دلیل وظایف متفاوتی با همدیگر دارند.

تکنسین هایی که در داروخانه های خیابان شریعتی تهران قرار دارند از بهترین تکنسین ها به شمار می روند. تکنسین هایی که در داروخانه های معمولی کار می کنند فقط وظایف نسخه خوانی و صحیح بودن آن را بر عهده دارند اما در دیگر داروخانه های تخصصی وظایف تکنسین ها متفاوت است، برخی از تکنسین هایی که در داروخانه های تخصصی کار می کنند با توجه به آموزش تخصصی که دیده اند می توانند در برخی مواقع که دکتر داروخانه وجود ندارد به جای آنها به مردم دارو و مشاوره دهند.

وظایف تکنسین های داروخانه

تکنسین های داروخانه ها وظایف مختلفی را آموزش می بینند چرا که ممکن است در زمانهایی مانند کمبود نیرو، زمان های ضروری و… افراد داروخانه نتوانند به مشتریان پاسخگو باشند تکنسین ها می توانند به جای آنها به مردم کمک کنند. در اینجا به برخی از وظایف تکنسین های داروخانه ها می پردازیم :

١. مشاوره دادن به افراد برای بیمه کردن خود و داروهایی که بیمه حق پرداخت هزینه آنها را بر عهده دارد.

٢. نظارت داشتن به پرداخت هزینه های محصولات

٣. همکاری و کمک به دکتر داروساز داروخانه در انجام نسخه و تهیه داروهای مورد نیاز افراد

۴. محافظت از لیست داروها و محصولات بهداشتی و یادگیری نحوه استفاده کردن از آنها

۵. بررسی و رسیدگی به شکایت های افراد از کیفیت داروها و عدم خدمات رسانی به مشتریان

۶. قرار دادن اطلاعات تجویز و نحوه مصرف دارو بر روی داروها برای افراد بیمار

لیست داروخانه های خیابان شریعتی تهران

سخن پایانی

در آخر بهتر است به این اشاره کنیم که شما عزیزان می توانید علاوه بر حضور فیزیکی در داروخانه ها می توانید به صورت اینترنتی محصولات مورد نیاز و داروهای مصرفی خود را با هزینه کمتر سفارش دهید. داروخانه هایی که در خیابان شریعتی تهران قرار دارند از بهترین داروخانه های تهران به شمار می روند به همین دلیل افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

این داروخانه های آنلاین به صورت شبانه روزی در دسترس افراد هستند تا در هر زمان که افراد به آنها نیاز داشتند آنها را راهنمایی کنند. داروخانه های اینترنتی از ویژگی های مهمی مانند، ارسال رایگان محصولات به درب منزل افراد، پرداخت هزینه کمتر، صرفه جویی در زمان، فعالیت 24 ساعته، خرید انواع مکمل های بدون نسخه و… برخوردار است.

اگر شما هم به دنبال یک داروخانه با محصولات و داروهای با کیفیت و هزینه کمتر هستید ما به شما داروخانه های خیابان شریعتی تهران را پیشنهاد می کنیم، چرا این داروخانه ها می توانند به صورت شبانه روزی خدمات بی نظیری را برای مشتریان خود ارائه دهند.  در این مقاله به معرفی برخی از بهترین داروخانه های خیابان شریعتی تهران، بهترین تکنسین ها، وظایف تکنسین ها و… پرداختیم، تا شما عزیزان بتوانید با خواندن این مقاله یک داروخانه مناسب را انتخاب کرده و محصولات خود را با اطمینان کامل خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا