آرایشی و بهداشتیسلامت بدن

آیا داروخانه‌ها دستگاه وکیوم دارند؟

دستگاه وکیوم چیست؟ دستگاه وکیوم یک دستگاه پزشکی جدید است که بانوان برای بهبود ابعاد و شکل سینه از آن استفاده می‌کنند. زمانی که دستگاه وکیوم را فشار دهید باعث می‌شود بافت پستان فشرده و تحریک شود در نتیجه باعث افزایش حجم سینه‌ها و فرم دهی سینه‌ها می‌شود. در صورتی می‌توان از دستگاه وکیوم سینه استفاده کرد که مشکل جدی در سینه وجود نداشته باشد.

دستگاه وکیوم سینه علاوه بر اینکه باعث افزایش حجم و فرم ‌دهی سینه می‌شود باعث افزایش گردش خون، تقویت عضلات سینه می‌شود. قبل از استفاده از دستگاه وکیوم سینه باید توصیه پزشکی و رعایت بهداشت را رعایت کنید. اگر می‌خواهید بدانید که دستگاه وکیوم چیست و چه مزایایی دارد و اینکه آیا داروخانه‌ها دستگاه وکیوم دارند؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آیا داروخانه‌ها دستگاه وکیوم دارند؟

دستگاه وکیوم چیست؟

به طور کلی دستگاه وکیوم زنانه یک نوع دستگاه پزشکی است که برای افزایش حجم سینه و فرم‌دهی سینه استفاده می‌شود. دستگاه وکیوم به کمک یک دستگاه خلا و فشار هوا می‌تواند روی پوست یک مکش بسیار قوی ایجاد کند که باعث افزایش جریان گردش خون و سلول‌های بافتی سینه را تحریک می‌شود. بنابراین در صورتی که از حجم و ابعاد سینه خود راضی نیستید می‌توانید از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنید. این دستگاه حتی کمک می‌کند به پوست نرم و لطیف شود و باعث تقویت لیفتینگ پستان شود.

در صورتی که قصد دارید از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. به این دلیل که اگر از این دستگاه بطور اشتباه استفاده شود موجب بروز عوارض یا عدم کارایی درست می‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم سینه

دستگاه وکیوم سینه زنانه مزایای بسیاری نسبت به دیگر روش‌ها دارند به همین دلیل جایگاه ویژه ای در بازار دارند‌. مزایای استفاده از دستگاه وکیوم سینه عبارتند از:

  • این دستگاه کاملا بدون خطر است، برخلاف دیگر روش‌های حجم دهنده سینه مثل پروتز.
  • خطر ابتلا به عفونت اصلا وجود ندارد چون هیچگونه برشی روی سینه ایجاد نمی‌شود.
  • دستگاه وکیوم سینه حدود هشت درصد موجب افزایش حجم سینه می‌شود بنابراین بازدهی بالایی دارد.
  • هزینه وکیوم سینه در برابر هزینه پروتز یا عمل جراحی بسیار کمتر است.

بنابراین دستگاه وکیوم سینه به دلیل اینکه عملکرد خوبی دارد و یک روش بدون خطری است بسیار پرکاربرد می‌باشد.

آیا داروخانه‌ها دستگاه وکیوم دارند؟

چه کسانی می‌توانند از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنند؟

همانطور که در بالا هم گفته شد دستگاه وکیوم سینه به کمک هوا با فشار مناسبی عمل می‌کند و باعث افزایش حجم سینه و فرم‌دهی مناسب سینه می‌شود. حال می‌خواهیم بدانیم از این دستگاه چه کسانی می‌توانند استفاده کنند. افرادی که می‌خواهند حجم سینه خود را بدون عمل جراحی و بدون درد افزایش دهند، کسانی که از کرم‌های غیرطبیعی برای فرم‌‌دهی سینه استفاده کردند و نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند و کسانی که به دلیل شیردهی، سرطان سینه با افزایش سینه با مشکل روبرو شده‌اند می‌توانند از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنند.

بهتر است هنگام استفاده از این دستگاه تمام دستورالعمل‌های لازم را رعایت کنند. شما باید در هر جلسه فقط ۱۵ دقیقه از این دستگاه استفاده کنید در صورتیکه بیشتر از ۱۵ دقیقه سودشود  به بافت‌های پوست سینه آشیل می‌رساند. طول دوره استفاده از این دستگاه بستگی به مشکلات سینه، وضعیت سینه، دوره قاعدگی و…. دارد اما بطور کلی حدود سه تا شش ماه طول می‌کشد.

آیا داروخانه‌ها دستگاه وکیوم دارند؟

با توجه به اینکه آمار رضایت از دستگاه وکیوم سینه بالا است این دستگاه را می‌توان از داروخانه تهیه کنید. شما می‌توانید این دستگاه در بیشتر داروخانه‌ها بصورت حضوری خریداری کنید‌. داروخانه‌هایی از جمله داروخانه هادی طب، داروخانه دکتر عبدی، داروخانه آرتان و… و بسیاری از فروشگاه‌های کالا پزشکی این محلول را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شود قرار می‌دهند.

دستگاه وکیوم سینه یا افزایش دهنده حجم سینه دارای پروانه ساخت از طرف وزارت بهداشت می‌باشد. در ایران این دستگاه توسط رناس طب تولید و به بازار عرضه می‌شوند. به همین دلیل در بیشتر داروخانه‌ها وجود دارند.

آیا داروخانه‌ها دستگاه وکیوم دارند؟

سخن پایانی

امروزه دستگاه وکیوم سینه جایگزین عمل جراحی یا پروتز برای افزایش حجم سینه شده‌است. این دستگاه به عنوان نوعی دستگاه‌های پزشکی محسوب می‌شود و کاملا بی‌خطر و بدون عوارض هستند‌. شما می‌توانید این دستگاه را در داروخانه‌ها تهیه کنید چون دارای تأییدیه پازرت بهداشت هستند و هیچگونه مشکلی ندارند. استفاده از این دستگاه مزایای بسیاری دارند و از همه مهمتر از نظر هزینه نسبت به عمل پروتز بسیار ارزان‌تر می‌باشد. بهتر است قبل از استفاده از این دستگاه با پزشک مورد نظر خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا