سلامت بدنسلامت عمومی

کدام داروخانه اصفهان واکسن گارداسیل دارد؟

واکسن گارداسیل همان فراورده زیستی است که در برابر بیماری میکروبی مشخصی، برای پیشگیری و درمان آن بیماری مورد استفاده قرار میگیرد. اما کدام داروخانه اصفهان واکسن گارداسیل دارد؟

در داروخانه ما متنوع ترین واکسن‌های پیشرفته روز دنیا یافت می شود. که آن را در اختیارتان می گذارد، تا با کمترین زمان و آسان ترین روش خرید خود را نهایی کنید.

کدام داروخانه اصفهان واکسن گارداسیل دارد؟

واکسن گارداسیل

اولین واکسنی که مورد تایید اداره مواد غذایی و داروییUS  یا همان ایالات متحده آمریکا و ساخت شرکت مرک اند کو است، واکسن گارداسیل است. این واکسن که اولین واکسن مورد تایید شرکت دارویی ایالات متحده است، برای پیشگیری و کنترل سرطان گردن رحم مورد استفاده قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که این واکسن فرد را از بیماریهای مقاربتی که ممکن است کاندوم هم کارایی نداشته باشد، حفظ کند.

همچنین این واکسن مخصوص افراد تیپ ۱۸،۱۶،۱۱،۶ است که دارای ویروس پاپیلوم انسانی است. البته تزریق این واکسن را قبل از شروع نوجوانی و قبل از شروع رابطه جنسی توصیه می شود. علت سرطان گردنه رحم، ویروسی به نام پاپیلوم انسانی است.

ویروس پاپیلوم، فرد را دچار سرطان مقعد، سر و گردن و ناحیه تناسلی می کند. همچنین می تواند زگیل تناسلی، پوستی و تارهای صوتی را برای فرد به وجود آورد.

با تهیه این واکسن از ما و تزریق به موقع این واکسن ضد ویروسی از سرطان دهانه رحم و دیگر مشکلات جلوگیری کنید. موسسه ملی سرطان آمریکا، اثر گذاری واکسن‌هایHPV نزدیک به ۱۰۰٪ بوده است.

به یاد داشته باشید تزریق برای افرادی که به مخمر آلرژی دارند، خانم‌های باردار، کسانی که دچار ضعف سیستم ایمنی هستند و  کودکانی که زیر ۹ سال هستند اکیدا ممنوع است. البته سن تزریق واکسن گارداسیل در دختران از ۹ تا۲۶ سالگی و برای پسران از ۹ تا ۲۱ است.

کدام داروخانه اصفهان واکسن گارداسیل دارد؟

اچ پی وی (HPV) چیست و چگونه متوجه شویم HPV داریم؟

کلمهHPV مخفف همان ویروس پاپیلومای انسانی است. این ویروس باعث ۶ نوع سرطان می شود؛ سرطان در گلو، مقعد، واژن، دهان، دهانه رحم، آلت تناسلی و لابیا می شود.

ویروس پاپیلوم هیچ علامتی برای بروز ندارد اما قدرت انتقال دهی آن بسیار ساده و راحت است. فرد به طور تصادفی و غیر عمدی به راحتی آن را به دیگران انتقال می دهد. می توان گفت از هر ۱۰ نفر، ۸ نفر آنها دچار ویروس HPV می شوند، بدن از طریق سیستم ایمنی، به تنهایی از شر آن راحت می شود.

گاهی بدن قدرت کافی را برای پاکسازی ندارد و کاملا رفع نمی شود که بعد از گذشت ۵ تا ۱۵ سال شما دچار بیماری سرطان می شوید. به همین منظور ما به شما پیشنهاد می دهیم که با مراجعه به سایت ما و خرید آنلاین واکسن، از بروز مشکلات پیشگیری کنید.

کسانی که واجد شرایط واکسن گارداسیل هستند

در این مقاله شما را آشنا می کنیم که چه کسانی به واکسن گارداسیل نیاز دارند. واکسن گارداسیل برای افرادی توصیه می شود که

  • با همجنس خود رابطه دارند
  • افرادی که شریک آنها دچار زگیل تناسلی است
  • افرادی که رابطه جنسی پر خطر دارند
  • رابطه برقرار کردن با بیش از یک فرد

عوارض واکسن گارداسیل

به هر حال هر دارویی در کنار مزایا می تواند معایب هم داشته باشد. اما چقدر خوب است که ما در اینجا با اطلاعاتی معتبر می توانیم شما را با کمال میل، راهنمایی کنیم. عوارض های متعددی برای این واکسن گفته شده است اما با شایع ترین آنها، شما را آشنا می کنیم

  • اسهال و کهیر
  • تب و سر درد
  • بعد از تزریق واکسن بلافاصله دچار افت فشار و سرگیجه شوید
  • احساس درد و گرفتی مخصوصا در ناحیه شکمی
  • احساس درد یا ورم، قرمزی در محل تزریق واکسن
  • حالت تهوع، خستگی، استفراغ

در صورت تداوم و بیشتر شدن هر کدام از موارد بالا به پزشک مربوطه مراجعه کنید.

کدام داروخانه اصفهان واکسن گارداسیل دارد؟

کدام داروخانه اصفهان واکسن گارداسیل دارد؟

در این سایت شما را به اهمیت خرید و تزریق این واکسن آشنا کردیم. داروخانه ما مجهز به بروز ترین و با کیفیت ترین واکسن‌ها است.

این نوع واکسن در اصفهان کمیاب است. واکسن گارداسیل را می توانید بعد از نوشتن نسخه توسط پزشک متخصص زنان ، اورولوژی یا پزشک فوق تخصص پوست  در داروخانه‌های اصلی شهر که در اصفهان وجود دارند تهیه کنید. همچنین این واکسن را می توانید از هلال احمر اصفهان نیز خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا