سلامت بدنسلامت عمومی

کدام داروخانه آمپول تریام هگزال دارد

آمپول تریام هگزال که نام دیگر آن تریامییبنولون است، در گروه  دارو های کورتیکواستروئید قرار دارد و برای درمان التهابات بدن کاربرد دارد، برای آشنایی بیشتر با این آمپول با ما همراه باشید.

کدام داروخانه آمپول تریام هگزال دارد

ویژگی های آمپول تریام هگزال

ترکیب آمپول تریام هگزال میکرو کروی است و به شکل تزریق داخل مفاصل مورد استفاده قرار می گیرد. این آمپول فاقد بو  می باشد و به شکل پودر سفید رنگی است، که قابلیت حل شدن در آب را ندارد ولی به شکل دیگر قابل حل شدن در الکل می باشد. در داخل هر بسته ازاین پودر حدود ۴۰ میلی گرم تریام وجود دارد. همچنین این آمپول از اسید پروستاگلاندین و‌ اسید لو کاترین تهیه شده که کار آن به تعادل رساندن سیستم ایمنی بدن و خاصیت ضد التهابی است.

دانشمندان بر روی افرادی که مبتلا به دیابت نوع دو هستند و کسانی که به ورم مفاصل زانو مبتلا هستند تحقیقاتی انجام دادند و متوجه شدند که میزان تغییرات گلولز در خون این افراد حدود 720ساعت است و بعد از تزریق این آمپول به حدود دو هشتم می رسد. مصرف این آمپول به اشخاصی که به  تربال هگزام و کورتیکو استروئید و ترکیبات تشکیل دهنده این دارو حساسیت دارند توصیه نمی گردد.

  آمپول تریام هگزال برای درمان چه بیماری های به کار می رود؟

آمپول تریام هگزال برای بیماری های مختلفی مانند موارد زیر  استفاده می شود:

درون مفصلی: برای درمان آرتریت نقرسی شدید، آماس، تنوسینویتاپ ،ارتریت،  روماتیوئید، استئوآرتریت سینوویت

داخل زخمی : برای  درمان کچلی آرئاتا  یا همان ریزش موی  سر و بدن که علت آن بیماری خود ایمنی است، اریتروماتوز لوپوس دیسکوئید، کلوئید، زخم های  گرانولوما آنلور،پلاک لیون سیمپلکس کورتیکوس، پلاک لیچن پلانوس،نکروبیوزیس لیپویدیکا،دایابتیکوروم، سوریازیسی، تاندون های سیستیک آپونوروزیس یا تاندون

سیستمیک: بیماری های التهابی پوست، نارسایی آدرنوکورتکس، مشکلات غدد، بیماری های معده، اختلالات نئوپلاسم و سیستمیک، اختلال در سیستم  عصبی،  اختلالات رومانیسمی،سندروم نفروتیک، حساسیت ها، مشکلات تنفسی،  اریتروماتوز لوپوس سیستمیک و دیگر بیماری هایی که به دارو های ضد التهابی نیاز دارند.

آمپول تریام هگزال برای درمان اگزمای شدید،بیماری خود ایمنی،مشکلات غدد درون ریز، بیماری های کلیوی، پسوریازیس، اختلال در دستگاه گوارش، سندرم استیونس جانسون،اختلالات کلاژن و… تجویز می شود.

کدام داروخانه آمپول تریام هگزال دارد

روش های تزریق آمپول تریام هگزال

روش های تزریق این آمپول عبارتند از

تزریق عضلانی:

روش تزریق عضلانی تاثیر بلند مدت تری دارد و عوارض گوارشی برای شخص ایجاد نمی کند.

تزریق داخل مفصل:

بعد از چند ساعت که از تزریق آمپول گذشت درد و تورم کم می شود، این نوع تزریق برای کاهش تورم و التهاب، و سفت شدن به خاطر استئوآرتروسی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مدت زمان اثر آمپول هگزال

بر اساس مطالعات انجام شده میزان اثر دارو در حدود سه هفته می باشد، و بعد از اینکه  حدود ۸۰ میلی گرم از دارو به شکل عضلانی تزریق شد، سرکوب کردن ادرنال بین 48تا 24 ساعت بعد اتفاق می افتد.

قیمت آمپول تریام هگزال

این آمپول در دو نوع ایرانی و خارجی تولید می شود و نوع خارجی آن قیمت بالاتری دارد، و قیمت نوع ایرانی آن بین 80000 تا 100000 تومان است. البته دلالان این آمپول را به قیمت بسیار بیشتری به فروش می رسانند.

کدام داروخانه آمپول تریام هگزال دارد

خرید آمپول تریام هگزال

هنگام خرید این آمپول می توانید به داروخانه های آنلاین مراجعه کرده و بعد از مشاوره با کارشناسان آن مجموعه اقدام به خرید این دارو نمایید، علاوه بر خرید آنلاین می توانید برای خرید این محصول به دارو خانه دیگری که در زیر چند مورد آن را ذکر کرده این مراجعه نمایید.

هنگام خرید این آمپول از خرید نوع تقلبی و فیک آن و یا داروی تاریخ گذشته خود داری کنید زیرا مصرف چنین دارو هابی عوارض زیان باری برای شخص به همراه خواهد داشت. همچنین اگر در جایی از بدن خود دچار عفونت های قارچی هستید از این آمپول استفاده نکنید.

تزریق این آمپول باید طبق دستور پزشک باشد و از مصرف خود سرانه آن و توصیه به دیگران خود داری کنید.

لیست دارو خانه هابی که می توانید این آمپول را از آنجا خریداری کنید در زیر آورده شده است

داروخانه شیخ کاظمی: آدرس 46متری نارمک نبش خیابان گلستان

بهارستان خیابان فروردین غربی چهارراه محتشم داروخانه دکتر بخشی

داروخانه 13 آبان  تهران خیابان هفتم تیر

اهواز ۴راه زند داروخانه دکترعصمتی

اصفهان دارو خانه دکتر اعظم پور

کامرانیه داروخانه دکتر رحیمی

تبریز، خیابان ارک

، جنب کوچه میناساز، ساختمان مهر، طبقه اول، دفتر بتادارو (جنب داروخانه دکتر افخم)

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

داروخانه ایران فارما تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا