سلامت بدن

قرص فلکسی اورت و عناصر تشکیل دهنده ی آن

قرص فلکسی اورت:

فلکسی اورت حاوی گلوکزامین، کندرویتین، کلاژن، عصاره زنجبیل، کلسیم، روی، سلنیوم، منگنز، مس، ویتامین C، D3، E، B12 و اسید فولیک است. برخی از ویژگی های قرص فلکسورت بهبود و بهبود انعطاف مفاصل در افراد مبتلا به آرتریت، تشکیل ماتریکس لازم برای استخوان سازی، کاهش درد و التهاب مفاصل در افراد مبتلا به آرتروز و پیشگیری از پوکی استخوان است.
استئوآرتریت شایع ترین بیماری مفصلی است که در آن غضروف مفصلی آسیب دیده و از بین می رود و در نتیجه اختلالات حرکتی و درد ایجاد می شود. اضافه وزن و چاقی، ورزش بیش از حد و غیر ضروری، پیاده روی بدون آمادگی قبلی، کار سخت زنان خانه دار، زندگی با ماشین و کم تحرکی زمینه ساز تخریب مفاصل و آرتروز است.

گلوکزامین:
این یک ترکیب طبیعی است که نقش مهمی در تشکیل غضروف و ترمیم مفاصل دارد.

کندروئیتین:
این یک ترکیب طبیعی است که حرکت مفاصل را تسهیل و نرم کرده و از ساییدگی آنها جلوگیری می کند. گلوکزامین و کندرویتین نیز به دلیل خاصیت ضدالتهابی در کاهش درد موثر هستند و از آنجایی که این دو ترکیب در منابع غذایی یافت نمی شوند، مصرف آنها از طریق مکمل های غذایی توصیه می شود.
کلاژن:
این پروتئین فراوان ترین پروتئین بدن و جزء اصلی غضروف و پروتئین مهم در استخوان ها است. مصرف کلاژن از طریق دهان می تواند به بازیابی بافت غضروفی در مفاصل شما کمک کند.
عصاره زنجبیل:
این درخت دارای خواص دارویی مهم و متنوعی است. “جینجرول” مهمترین قسمت عصاره زنجبیل است که دارای خواص ضد التهابی است و یک مسکن طبیعی عالی برای درد مفاصل محسوب می شود.
کلسیم:
این عنصر فراوان ترین ماده معدنی در بدن انسان است که ۹۹ درصد آن در استخوان ها و دندان ها وجود دارد و برای حفظ سلامت استخوان و دندان ضروری است. ناهنجاری های اسکلتی و کندی رشد از علائم کمبود کلسیم است. کلسیم نیز برای انقباض عضلات ضروری است.
روی :
یکی از عناصر موجود در بافت استخوانی است که به تقویت استخوان ها و حفظ سلامت عضلات کمک می کند. نیاز بدن به روی کم است اما تاثیر آن بر رشد و سلامت بدن حتی قبل از تولد نیز قابل توجه است.روی به مقدار کم در تمام بافت ها وجود دارد. روی در استخوان ها، دندان ها و لوزالمعده کمی بیشتر از سایر بافت های بدن است.
این عنصر فلزی و سفید-آبی است و اغلب در بدن به صورت ترکیبی با سایر اجزای بدن انسان دیده می شود. میزان جذب روی در بدن اغلب توسط فیبر، کلسیم، مس، فیتات و فسفات کاهش می یابد. در مقابل، اسیدهای آمینه و پپتیدها جذب روی را در بدن افزایش می دهند. دفع روی عمدتاً از طریق ترشحات پانکراس و روده انجام می شود. روی برای حفظ سلامت پوست و مو، بهبود زخم و بارداری موفق مورد نیاز است. روی نقش مهمی در محافظت از بدن در برابر بیماری ها و عفونت ها دارد.
سلنیوم:
این ماده معدنی علاوه بر اینکه عنصری با خواص آنتی اکسیدانی بالا است، دارای خواص ضد التهابی است و می تواند به کاهش التهاب و درد مفاصل کمک کند.
منگنز:
این ماده معدنی برای رشد طبیعی اسکلتی و تشکیل بافت همبند ضروری است.
مس :
عنصر مهمی در تشکیل بافت همبند و الیاف الاستین غضروف مفصلی است. مس همراه با ویتامین C در ساخت کلاژن نیز نقش دارد.

ویتامین C:
ویتامین C علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، برای تولید کلاژن (پروتئینی که در استخوان‌ها، ماهیچه‌ها و غضروف یافت می‌شود) و برای تسریع روند ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده بدن، از جمله غضروف، مهم است.
ویتامین D3:
یکی از ویتامین های ضروری برای رشد و استحکام استخوان است. این ویتامین با کمک به افزایش جذب کلسیم از روده ها و کاهش دفع از کلیه ها، به حفظ سلامت استخوان ها، دندان ها و پیشگیری از پوکی استخوان کمک می کند.
ویتامین E:
ویتامین E یک ویتامین با خواص آنتی اکسیدانی است که از بدن در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد محافظت می کند. در واقع ویتامین E با استرس اکسیداتیو که روند پوکی استخوان را تسریع می کند مبارزه می کند. علاوه بر این، ویتامین E دارای خواص ضد التهابی است و به تسکین التهاب مفاصل کمک می کند.
ویتامین B12 و اسید فولیک:
آنها در تقسیم سلولی و تنظیم هموسیستئین در خون نقش دارند.

ترکیبات:

گلوکزامین سولفات 2 کلرید پتاسیم؛ کربنات کلسیم؛ کلاژن دریایی هیدرولیز شده؛ پرکننده های سلولز میکروکریستالی؛ سولفات منگنز؛ ویتامین E کندرویتین سولفات؛ امولسیفایر اسید سیتریک؛ مکمل های غذایی ویتامین C هیدروکسی پروپیل سلولز عصاره زنجبیل؛ ترکیبات هیدروکسی پروپیل متیل سلولز؛ سلولز (کراسکارملوز سدیم)؛ استئارات منیزیم جدا شده؛ ویتامین B12 رنگ دی اکسید تیتانیوم؛ دی اکسید سیلیکون؛ سلنات سدیم؛ سر خوردن تالک جاذب ویتامین D3; سولفات مس؛ پولیش موم کارناوبا; اسید فولیک

نحوه مصرف:

روزانه 2 کپسول همراه با غذا و آب فراوان مصرف شود.

لطفا توجه داشته باشید:

افراد دیابتی و افرادی که به محصولات آب حساسیت دارند باید این محصول را تحت نظر پزشک مصرف کنند.
افرادی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند باید قبل از استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنند.
اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنید.
این محصول برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است.
دور از دسترس کودکان، در نور و در جای خنک نگهداری شود.

پیشنهاد:

استفاده از محصولات مهم ضد التهابی برای دستیابی به بهترین نتیجه توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا