سلامت بدن

فلکسی اورت یوروویتال و تاثیرات آن بر ضعف مفاصل

فلکس اورت یوروویتال:

فلکس اورت یوروویتال یک مکمل تقویت کننده مفاصل از محصولات یورو ویتال است که حاوی ترکیبات گیاهی، ویتامین ها و ترکیباتی مانند گلوکزامین، کندرویتین و پروتئین است. به عنوان مهمترین عملکرد قرص Eurovital Flexort، به حفظ سلامت مفاصل کمک می کند.
به خصوص در ورزشکارانی که مفاصل آنها به شدت درگیر شده است، فلکس اورت یوروویتال به تقویت مفاصل و غضروف آنها کمک می کند. قرص فلکسوریت اوروویتال به دلیل وجود گلوکزامین و کندرویتین مکمل مناسبی برای کاهش درد مفاصل است.
فلکسورت یوروویتال علاوه بر حفظ سلامت مفاصل و غضروف، مکملی ایده آل برای تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان است. زیرا فلکس اورت یوروویتال حاوی کلسیم و ویتامین D3 است. ویتامین D3 جذب کلسیم را افزایش می دهد و خود کلسیم استحکام استخوان ها و دندان ها را افزایش می دهد.
قرص فلکسورت را می توان یک مکمل مولتی ویتامین و معدنی کامل برای سلامت استخوان، مفاصل و غضروف در نظر گرفت. در ترکیب این محصول از عصاره گیاه زنجبیل نیز استفاده شده است. عصاره زنجبیل دارای خواص ضد التهابی است که به کاهش درد مفاصل ناشی از آرتریت کمک می کند. یکی دیگر از ترکیبات ویژه در فلکس اورت یوروویتال کلاژن است. کلاژن پروتئینی است که عمدتا در بافت مفاصل و غضروف یافت می شود و همچنین برای حفظ سلامت پوست مفید است. کلاژن در بافت همبند، پوست، تاندون ها، استخوان ها و غضروف یافت می شود. پشتیبانی ساختاری برای بافت ها فراهم می کند و نقش مهمی در فرآیندهای سلولی ایفا می کند.
از دیگر مواد به کار رفته در فلکس اورت یوروویتال می توان به دو ترکیب آنتی اکسیدانی قوی ویتامین E و ویتامین C اشاره کرد. این دو ترکیب علاوه بر حمایت از عملکرد طبیعی سیستم ایمنی، از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. سایر ترکیبات موجود در فلکس اورت یوروویتال شامل اسید فولیک، روی، منگنز، مس، ویتامین B12 و سلنیوم است که همگی به حفظ سلامت استخوان‌ها، مفاصل و غضروف‌ها و کاهش التهاب و درد مفاصل کمک می‌کنند.

چگونه مواد اصلی فلکس اورت به مفاصل کمک می کنند؟

کلاژن:
علاوه بر بهبود جنبه های خاصی از سلامت و ظاهر پوست، مکمل های کلاژن ممکن است فواید دیگری نیز داشته باشند. یک مطالعه به اثرات مکمل کلاژن بر روی 102 زن یائسه که تراکم معدنی استخوان (BMD) کاهش یافته بود، پرداخت.
افرادی که روزانه 5 گرم پپتید کلاژن به مدت 1 سال مصرف کردند، در مقایسه با شرکت کنندگانی که دارونما مصرف کردند، افزایش قابل توجهی در BMD در ستون فقرات و استخوان ران (استخوان پایین ساق پا) داشتند. مطالعه بعدی روی 31 نفر از این زنان نشان داد که مصرف روزانه 5 گرم کلاژن در مجموع به مدت 4 سال با افزایش BMD مرتبط است.
محققان دریافتند که BMD شرکت کنندگان در طول دوره پیگیری 5.79-8.16 درصد در ستون فقرات و 1.23-4.21 درصد در استخوان ران افزایش یافته است. این یافته ها نشان می دهد که استفاده طولانی مدت از مکمل های کلاژن ممکن است به افزایش تراکم استخوان در زنان یائسه که در معرض خطر پوکی استخوان هستند، کمک کند.
عصاره زنجبیل:
در مطالعات انجام شده، زنجبیل می تواند فعالیت بسیاری از داروهایی که باعث سوزش سر دل می شوند را کاهش دهد. نتایج RCT که نقش آن را در درمان شرکت‌کنندگان مبتلا به استئوآرتریت نشان می‌دهد، نشان می‌دهد که بی‌خطر است و ممکن است در کاهش درد و ناتوانی مؤثر باشد.
برای بسیاری از افراد، زنجبیل مکمل خوبی برای درمان آرتروز است. علاوه بر کاهش علائم آرتریت، می تواند ایمنی کلی شما را تقویت کند. کارشناسان می گویند که 4 گرم زنجبیل در روز می تواند به کنترل علائم آرتریت کمک کند و این مقدار بی خطر نیست. استفاده از زنجبیل در کپسول آسان است. از طرفی می توان سعی کرد آن را در برنامه غذایی خود قرار دهد یا از محصولات فوق استفاده کرد.

گلوکزامین:
گلوکزامین توسط بدن برای ساخت سایر مواد شیمیایی که تاندون ها، رباط ها، غضروف ها و مایع اطراف مفاصل را تشکیل می دهند استفاده می شود. مفاصل توسط مایع و غضروفی که آنها را احاطه کرده است محافظت می شوند. مصرف گلوکزامین می تواند غضروف و مایع اطراف مفاصل را نرم کند و/یا به جلوگیری از آسیب مفاصل کمک کند. استفاده خوراکی از گلوکزامین سولفات ممکن است برای افراد مبتلا به آرتروز زانو تسکین دهنده باشد. برخی تحقیقات نشان می دهد که ممکن است به کاهش آسیب مفصل زانو مرتبط با آرتریت نیز کمک کند.
کندرویتین:
کندرویتین یک مکمل غذایی و جزء مهم غضروف است. مطالعات نشان می دهد که مصرف کندرویتین از تجزیه غضروف جلوگیری می کند و مکانیسم ترمیم آن را تحریک می کند. در تئوری، این مکمل ها می توانند زوال بافت غضروفی در مفاصل را کاهش دهند و درد را در این فرآیند کاهش دهند.
کلسیم و ویتامین D:
کلسیم D یک منبع طبیعی عالی برای تامین نیاز روزانه بدن به این ماده معدنی است. کلسیم و ویتامین D ترکیب خوبی برای افرادی است که در معرض خطر پوکی استخوان هستند یا آزمایشات آنها کمبود این دو ریزمغذی را نشان می دهد. مصرف قرص کلسیم + ویتامین D برای پیشگیری از پوکی استخوان و بیماری های مفصلی به ویژه برای خانم ها و آقایان بالای 50 سال توصیه می شود.
ویتامین C و ویتامین E:
ویتامین C بسیاری از عملکردهای شگفت انگیز را برای بدن انجام می دهد، از جمله تقویت مفاصل بدن. قرص فلکسورت یوروویتال حاوی 60 میلی گرم ویتامین C در هر 2 قرص است که به جذب و سنتز کلاژن در بدن کمک می کند. کلاژن هیدرولیز شده ترکیبی عالی برای محافظت از مفاصل و غضروف بدن است.
ویتامین E همچنین یکی از اجزای مهم فلکس اورت است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی برای محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد مضر است.

ویژگی های قرص فلکس اورت یوروویتال:

به حفظ سلامت مفاصل در بدن کمک می کند
به تقویت غضروف کمک می کند
حاوی گلوکزامین و کندرویتین است
ترکیبی کامل از ترکیبات مفید برای استخوان ها و مفاصل
حاوی کلاژن برای تقویت غضروف و مفاصل
حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند ویتامین C و ویتامین E است.
عصاره زنجبیل دارای خواص ضد التهابی قوی است
کمک به کاهش درد مفاصل
به کاهش درد آرتریت کمک می کند
پیشگیری از پوکی استخوان به دلیل وجود کلسیم
حاوی ویتامین D3 برای افزایش جذب کلسیم

نحوه استفاده از مکمل فلکس اورت یوروویتال:

روزانه 2 قرص فلکسورت را با آب فراوان مصرف کنید.
توصیه ها، هشدارها و عوارض جانبی برای استفاده  از فلکس اورت یوروویتال:
در دوران بارداری و شیردهی باید طبق دستور پزشک یا داروساز مصرف شود.
این محصول فقط یک مکمل غذایی است و برای تشخیص، درمان و یا پیشگیری از هر بیماری در نظر گرفته نشده است.
سری تولید، تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی بسته بندی مشخص شده است.
در دمای کمتر از 25 درجه، در جای خشک، دور از نور و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا