سلامت بدن

بهترین مولتی ویتامین های خارجی و اصل

مولتی ویتامین های خارجی:

یک مولتی ویتامین حاوی ویتامین ها و مواد معدنی خاصی است. ویتامین دو کلمه ویتا و آمین دارد و کلمه ویتا به معنای زندگی است. این قرص های محبوب محبوب هستند و مطالعات زیادی در مورد فواید و عوارض آنها انجام شده است. بسیاری از این مطالعات نشان داده اند که استفاده از مولتی ویتامین ها در کاهش بسیاری از بیماری ها موثر است.

فواید استفاده از مولتی ویتامین ها:

سلامتی در طول فرآیند پیری: با افزایش سن، نیاز فرد به مواد مغذی و ویتامین ها نیز افزایش می یابد. اگر مقادیر کافی از این عناصر مصرف نشود، سلامت انسان با چالش های جدی مواجه خواهد شد.
بهبود سلامت قلب: بیماری قلبی عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است. بسیاری از مطالعات اثرات مثبت مصرف مولتی ویتامین ها را در کاهش بیماری های قلبی نشان می دهد.
کاهش خطر ابتلا به سرطان: در برخی از انواع سرطان، مصرف ویتامین ها خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.
تقویت سیستم ایمنی: ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و تاثیر مثبت آن در تقویت سیستم ایمنی به اثبات رسیده است. ویتامین های D و E نیز در تقویت سیستم ایمنی موثر هستند. این ویتامین ها در کاهش علائم آلرژی نیز موثر هستند.
بهبود سلامت پوست و مو: تحقیقات جدید تأثیر مثبت ویتامین B3 (نیاسین)، بیوتین و ویتامین C را بر سلامت و رشد مو نشان می دهد. پوست سالم همچنین نیاز به استفاده از ویتامین های A، E، C و کتون دارد.
بهبود خلق و خو: بهبود خلق و خو و افزایش انرژی با مصرف ویتامین مرتبط است.

ترکیبات بهترین مولتی ویتامین ها:

بدن به 13 ویتامین و بیش از 20 ماده معدنی نیاز دارد. بهترین مولتی ویتامین ها باید این عناصر را در ترکیب خود داشته باشند. فقدان هر یک از این عناصر منجر به عوارض می شود.
کمبود ویتامین A: شب کوری، خشکی چشم، پوست و مو
کمبود ویتامین های گروه B: خستگی، کم خونی، تحریک پذیری عصبی
کمبود ویتامین C: تضعیف سیستم ایمنی، خونریزی از گوشت
کمبود ویتامین D: استخوان‌های ضعیف، گرفتگی عضلات
کمبود ویتامین E: ضعف عضلانی، از دست دادن بینایی
کمبود ویتامین K: خونریزی بیش از حد ناشی از هرگونه آسیب
کمبود کلسیم: اسپاسم عضلانی، سوزن سوزن شدن انگشتان دست و پا
کمبود آهن: رنگ پریدگی پوست، کم خونی، احساس ضعف و خستگی
کمبود روی: ریزش مو، کندی بهبود زخم
کمبود منیزیم: گرفتگی عضلات، خستگی و ضعف

بهترین مولتی ویتامین خارجی:

قرص مولتی دیلی نیچرمید:

مولتی دیلی ناتورمید محصولی حاوی 14 نوع ویتامین و مواد معدنی است که برای سلامت بدن در طول سال مهم هستند. بر اساس آخرین منابع علمی و مطالعات معتبر در مورد نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی، پزشکان این محصول را توصیه می کنند.
ویتامین E موجود در بسیاری از قرص های روزانه دیلی نیچرمید  یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود و می تواند از آسیب جدی به بدن جلوگیری کند. تامین مقدار مناسب این ویتامین از بروز سکته قلبی جلوگیری می کند. ویتامین C موجود در این قرص می تواند به طور کامل نیاز بدن به این ویتامین مهم را تامین کند. اگرچه ویتامین C بیشتر به دلیل نقشش در تقویت سیستم ایمنی و درمان سرماخوردگی شناخته شده است، اما این ویتامین برای حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها نیز ضروری است. علاوه بر این، این آنتی اکسیدان محلول در آب نقش مهمی در تسریع روند بهبود زخم دارد.
مصرف روزانه این محصولات نیمی از کلسیم مورد نیاز بدن را تامین می کند و سلامت و استحکام استخوان های بدن را حفظ خواهد کرد. هر قرص حاوی 18 میلی گرم آهن است. مصرف آهن می تواند تا حد زیادی از کم خونی به خصوص در زنان جلوگیری کند. روی یکی دیگر از مواد معدنی موجود در این محصول است. این ماده نقش مهمی در حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن دارد و دارای خواص آنتی اکسیدانی است که باعث تسریع در بهبود زخم خواهد شد.

کپسول مولتی فور برای زنان:
این ژل نرم حاوی روغن گل مغربی و کوآنزیم Q10 است و به افزایش انرژی و شادابی کمک می کند. ویتامین B6 موجود در این محصول به تنظیم هورمون های بدن زنان کمک می کند. این کپسول همچنین حاوی آهن و اسید فولیک است که از کم خونی در زنان جلوگیری می کند. دوز تجویز شده برای این مکمل 2 سافت ژل در روز می باشد.

فواید روغن گل مغربی:

روغن گل پامچال فواید زیادی به خصوص برای خانم ها دارد.
این روغن حاوی اسیدهای چرب ضروری برای بدن است و علائم رایج قبل از بارداری را کاهش می دهد. اسیدهای چرب ضروری موجود در روغن گل مغربی در تقویت هورمون های بدن، جلوگیری از مشکلات قاعدگی، سلامت عمومی و وزن پوست بسیار موثر است. گرگرفتگی، مشکلات خواب، تعریق و درد سینه از علائم یائسگی هستند.
با کمک این روغن می توان مشکلات مربوط به این دوران را کاهش داد. اسیدهای چرب ضروری امگا 6 موجود در روغن گل مغربی، هورمون های بدن را تنظیم می کند و می تواند آکنه هورمونی را درمان کند. روغن گل مغربی یکی از بهترین راه ها برای درمان بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس است. به لطف این روغن می توان از پوکی استخوان نیز پیشگیری کرد.

شربت مولتی سانستول پلاس زینک روژین فارمد:

امروزه کمبود روی باعث بروز مشکلات و معضلات زیادی در جامعه شده است که از آن جمله می توان به اختلالات رشد خطی کودکان، اختلالات تمرکز کودکان، ADHD، افسردگی، بی اشتهایی عصبی، اسهال مزمن و حاد، التهابات پوستی فراوان و … اشاره کرد، مولتی ویتامین خارجی بعدی مولتی سانستول. سیروپ پلاس روی به بهبود این بیماری ها کمک می کند. این شربت از عصاره پوست پرتقال و گریپ فروت تهیه شده و طعمی شبیه به شربت مولتی سنتول معمولی دارد و در عین حال قوام و کیفیت خود را حفظ می کند. این محصول حاوی 10 ویتامین ضروری است که در طول رشد بسیار مهم هستند که شامل:
کلسیم: سلامت دندان‌ها و استخوان‌ها را تضمین می‌کند روی: حافظه و توانایی یادگیری را بهبود می‌بخشد، به بهبود سریع زخم‌ها کمک می‌کند، به سلامت پوست، مو، ناخن‌ها کمک می‌کند، به درمان افسردگی کمک می‌کند، در عضله‌سازی کار می‌کند، در رشد موثر است. کودکان، در درمان آکنه کار می کند. و التهاب پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن
اسید فولیک
ویتامینA (رتینول پالمیتات)

 ویتامین C

 ویتامین E

 ویتامین D

ویتامین B1 (تیامین)

 ویتامین B2 (ریبوفلاوین)

 ویتامین B3 (نیکوتین آمید)

ویتامین B5 (دکس پنتنول)

ویتامین B6 (پیریدوکسین)

ویتامین B1

کپسول ویتاگلوبین ویتان:
مولتی ویتامین اکسترنال بعدی، کپسول ویتاگلوبین ویتان ساخت کشور آلمان، محصولی بی نظیر در پیشگیری و درمان کم خونی است. این محصول دارای تمام ریزمغذی های مورد نیاز بدن برای سلامتی است که آن را به یک مکمل محبوب و پرفروش تبدیل کرده است. این مکمل علاوه بر آهن حاوی ویتامین های B1، B2، B6 و B12 می باشد.
لازم به ذکر است که این کپسول ها به تشکیل گلبول های قرمز و اکسیژن رسانی کمک می کند که باعث کاهش خستگی می شود.
هموگلوبین اکسیژن را به مغز، قلب، ماهیچه‌ها و بافت‌های بدن حمل می‌کند، فرآیندی که برای آزادسازی انرژی لازم است. قابل ذکر است که آهن در حفظ عملکرد فکری و پیشگیری از عفونت ها نقش دارد. سایر ریز مغذی های موجود در کپسول ویتا گلوبین شامل 400 میکروگرم اسید فولیک، 18 میلی گرم آهن، 15 میلی گرم روی و مس است. این محصول به تقویت سیستم ایمنی، تقویت سیستم عصبی، پیشگیری از کم خونی و تامین ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای بهبود تغذیه و متابولیسم کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا