سلامت بدنسلامت دندان

نخ دندان ضد حساسیت میسویک

نخ دندان های میسویک :

بهداشت دهان و دندان بسیار مهم است. خمیر دندان و مسواک زدن نمی تواند تمام مواد غذایی بین دندان ها را از بین ببرد. نخ دندان تاثیر زیادی بر سلامت دهان و دندان دارد. نخ دندان میسویک محصولی برای همه افراد است و سفید کننده دندان محسوب می شود. این نخ بقایای مواد غذایی را از روی دندان پاک می کند و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.
شرکت میسویک تولید کننده نخ دندان و سایرمحصولات بهداشتی دهان و دندان است که تحت مدیریت میسویک سوئیس تولید میکند. این نخ دندان با ویژگی منحصر به فرد استفاده از موم طبیعی زنبور عسل برای پوشش بهتر و استحکام بیشتر با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد این شرکت تولید شده و استفاده از آن را راحت و لذت بخش تر می کند و به گونه ای طراحی شده است که به دندان ها آسیب نرساند و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند. نخ 50 متر طول دارد و برای تمامی افراد در سنین مختلف قابل استفاده است و برای استفاده روزمره نیز مناسب است.
این محصول در عین حال پلاک بین دندانی را از بین می برد و از حساسیت دندان و مینای دندان جلوگیری می کند و با طعم نعنایی خود حس تازگی را به کاربر القا می کند. این نخ دندان با طول 50 متری نسبت به مدل های 25 و 30 متری رضایت کاربر را بیشتر می کند که استفاده از آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به ویژه برای افراد دارای دندان های حساس در دسترس قرار می دهد.

انواع نخ دندان میسویک:

شرکت مسویک با تولید سه سبک مختلف نخ دندان به دنبال ارائه نخ دندانی است که نیاز کل جامعه افشار را برآورده کند.
نخ سفید کننده میسویک:
نخ سفید کننده میسویک مشابه نخ های معمولی است، اما مزایایی دارد و نسبت به آنها برتری دارد. این نخ دندان با ذرات سیلیکا ساینده و پراکسید کلسیم پوشیده شده است. ذرات سیلیکا ساینده باعث از بین بردن پلاک بین دندانی موثرتر می شود و از طرف دیگر پراکسید کلسیم به حل شدن پروتئین اضافی در بزاق کمک می کند. این پروتئین های اضافی در بزاق می توانند بین دندان ها ته نشین شده و رنگ دندان ها را تغییر دهند. علاوه بر این، نخ دندان سفید کننده میسویک مانند نخ دندان معمولی عمل می کند و به طور موثر ذرات غذا و پلاک را از بین می برد.
نخ دندان ضد حساسیت میسویک:
نخ دندان کشیدن یکی از اجزای اصلی سلامت دهان و دندان است. استفاده از نخ دندان می تواند از تشکیل پلاک دندانی که منجر به بیماری های مختلف لثه، عقب نشینی لثه، درد لثه و حساسیت دندان می شود، جلوگیری کند. با توجه به اینکه 80 درصد موارد حساسیت دندانی از لثه است، بنابراین مراقبت از لثه برای حفظ سلامت دهان و دندان بسیار مهم است. استفاده از نخ دندان ضد حساسیت میسویک  برای دندان های حساس می تواند به سلامت دندان شما کمک کند و از لثه های شما در برابر حساسیت و درد محافظت کند.
نخ دندان توتال میسویک:
نخ دندان توتال میسویک با از بین بردن پلاک و تارتار از بین دندان ها، خطر پوسیدگی دندان و التهاب لثه را کاهش می دهد و بوی خوبی از دهان شما بدون ایجاد آسیب یا حساسیت ایجاد می کند.

آیا استفاده از نخ سفید کننده میسویک برای سفید کردن دندان موثر است؟

نخ دندان سفید کننده مزویک با ذرات ساینده سیلیس و پراکسید کلسیم پوشانده شده است که پلاک بین دندانی را به طور موثرتری از بین می برد و پراکسید کلسیم همچنین به حل شدن پروتئین اضافی در بزاق دهان کمک می کند. جامعه دندانپزشکی بر این باور است که 70 درصد از تغییر رنگ و رنگ‌آمیزی دندان از فضای بین دندان‌های ما شروع می‌شود. بنابراین استفاده از نخ سفید کننده مسویک با تمیز کردن این فضاها از ایجاد تغییر رنگ روی دندان‌ها جلوگیری می‌کند.

چند بار در روز باید از نخ دندان میسویک استفاده کنم؟

دندانپزشکان دو بار در روز مسواک زدن و یک بار نخ دندان کشیدن را توصیه می کنند.
بهتر است از خمیر دندان مسویک قبل یا بعد از مسواک زدن استفاده کنید:
مطالعات نشان داده است که ابتدا نخ دندان کشیدن و سپس مسواک زدن با خمیر دندان حاوی فلوراید در از بین بردن تارتار موثرتر است و نخ دندان کشیدن قبل از مسواک زدن به نفوذ فلوراید موجود در خمیر دندان به فضاهای بین دندانی کمک می کند.

چرا استفاده از نخ دندان میسویک مهم است؟

نخ دندان، ذرات غذا، باکتری ها و پلاک بین دندان ها را از بین می برد. علاوه بر این، نخ دندان کشیدن بوی بد دهان را کاهش می دهد و احتمال التهاب لثه و پوسیدگی دندان را کاهش می دهد. از آنجایی که نیمی از سطح دندان در فضای بین دندان های ما قرار دارد، در واقع فقط نیمی از سطح دندان های خود را بدون نخ دندان تمیز می کنید.

بهتر است از نخ دندان مسویک در روز یا شب استفاده شود؟

می توانید در هر زمانی از شبانه روز از نخ دندان استفاده کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند صبح یا بعد از ظهر از نخ دندان استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند شب ها قبل از رفتن به رختخواب از نخ دندان استفاده کنند تا تمام مواد غذایی باقی مانده از روز پاک شود و همچنین پلاک های دندانی از بین بروند. بنابراین استفاده از نخ دندان ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا