سلامت بدنسلامت پوست

نقد و بررسی کرم ضد آفتاب و ضد لک اریکه:

 کرم ضد آفتاب و ضد لک:

اگر به دنبال پوست سالم و بدون لک هستید، باید کرم ضد آفتاب را به عنوان برنامه خود تهیه کنید. کرم ضدآفتاب و ضد لک Erice با داشتن فیلترهای شیمیایی، فیزیکی و ارگانیک دارای خاصیت روشن کنندگی و ضد لک است و در عین حال از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این محصول با بافت منحصر به فرد و سبک خود به راحتی روی پوست پخش می شود و باعث سفید شدن پوست نمی شود. از مزایای این ضدآفتاب مقاوم در برابر لک نیز مقاومت خوب در برابر تعریق و شستشو و میزان جذب بالا می باشد. این ضد آفتاب دارای لیسانس Erice France می باشد و دارای کیفیت های منحصر به فردی می باشد. اگر به دنبال ضد آفتابی هستید که در برابر لک مقاوم باشد اما بی رنگ باشد، این محصول برای شما مناسب است. اما در نظر داشته باشید که هر 2 ساعت باید این ضد آفتاب را روی پوست خود تجدید کنید تا اثر مفید خود را از دست ندهد.

آیا نور خورشید باعث ایجاد لک در صورت می شود؟

عوارض جانبی نور خورشید سوختگی و لکه های پوستی است. شدت نور خورشید و عوارض آن بین ساعت 10:00 تا 15:00 بیشتر است. از دیگر اثرات خورشید پیری زودرس و سرطان پوست است. استفاده از کلاه لبه پهن و لباس آستین بلند، عینک آفتابی و ضد آفتاب از اثرات مضر نور خورشید بر پوست شما جلوگیری می کند.
به طور کلی افرادی که پوست روشن دارند نسبت به افرادی که پوست تیره دارند بیشتر در معرض لک هستند. لک های پوستی در اثر عوامل مختلفی ایجاد می شوند که مهم ترین آنها افزایش سن، تغییرات هورمونی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. اشعه ماوراء بنفش خورشید عامل بسیاری از کک و مک است و همچنین آنها را تیره تر می کند. نور خورشید نه تنها باعث ایجاد لک می شود، بلکه در دراز مدت باعث می شود پوست آکنه ای به جای زخم تیره و التهاب و قرمزی پوست تبدیل شود. اما مهمتر از آن، اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند باعث سرطان پوست شود. بنابراین توصیه می شود همه افراد از سن 6 ماهگی از ضد آفتاب استفاده کنند.
ضد آفتاب اثر درمانی و پیشگیرانه دارد و لکه های پوست را کاهش می دهد. همچنین این تصور اشتباه است که کرم های ضد آفتاب باعث ایجاد لک می شوند. حتی اگر اینطور نباشد، دانستن نحوه استفاده صحیح از ضد آفتاب و استفاده مجدد از آن هر 2 ساعت از سوختن آن جلوگیری می کند.

خواص ضد آفتاب و کرم ضد لک:

دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است که در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند
حاوی آنتی اکسیدان برای مبارزه با رادیکال های آزاد
این قابلیت را دارد که به راحتی بدون سفید شدن پوست پخش شود.
مقاوم در برابر آب و عرق
ضریب دفاعی آن 50 است
حاوی مواد ضد لک
سبک و بدون چربی
میزان جذب بالا
بی رنگ

محافظت بسیار بالا در برابر اشعه های UVB و UVA
بدون تحویل
پوشش متوسط
رنگ طبیعی
رطوبت ساز
بافت نرم
مناسب برای پوست های معمولی، مختلط و چرب

تاثیر کرم ضد آفتاب اریس بر پوست های خشک:

موم زنبورعسل :
این ماده دارای مقدار زیادی ویتامین A است که در تولید کلاژن موثر است و می تواند به سرعت بخشیدن به التیام آسیب های پوستی و آکنه و ترمیم پوست کمک کند. موم زنبور عسل به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی در ضد آفتاب های رنگی برای جلوگیری از خشکی پوست نیز استفاده می شود. با استفاده از محصولات حاوی عسل می توان پوست های خشک و کم آبی که از خشکی، سوزش و کشیدگی رنج می برد را درمان کرد.
افزایش رطوبت پوست از طریق موم زنبور عسل در کاهش چین و چروک پوست موثر است.
از این موم می توان برای درمان مشکلات پوستی مانند اگزما نیز استفاده کرد.
گلیسرین:
گلیسیرین یک روغن گیاهی بی رنگ و بی بو است که معمولا در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. این روغن شفاف به سرعت جذب پوست می شود و احساس چربی به جا نمی گذارد. با نفوذ روغن گلیسیرین به بافت پوست، رطوبت بیشتری جذب سلول های پوست شده و نرمی و خاصیت ارتجاعی بافت پوست افزایش می یابد.
با استفاده از محصولات حاوی گلیسیرین می توان مشکلات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، خشکی و زبری پوست را درمان کرد و شفافیت پوست را افزایش داد.

عناصر تشکیل دهنده ی کرم های ضد آقتاب اریکه:

آب، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، سیکلوپنتازیلوکسان، اکتوکریلن، اتیل هگزیل سالیسیلات، اتیل هگزیل پلی هیدروکسی استئارات، بنزوفنون-3، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، پروپیلن گلیکول، بیس اتیل هگزیل هوکسی‌پنیل، بیس اتیل هگزیل هوکسی‌پنیل کوکسی‌پنیل. استئارات، ستیل الکل، کلرفنوکسین، اسانس، صمغ زانتان، EDTI تترا سدیم، مالتودکسرین، آکریلودیمتیلول و آمونیت. میو، کوپلیمر آکریلامید و آمونیت، اورتوستافیل، BHT، هیدروکسید ناتریومی، استئارات گلیسریل، سیتریل، هکسیل سینامال، لیمونن، لینالول.

توجه داشته باشید که:

دور از نور و گرما نگهداری شود.
حداقل 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده کنید.
هر 2 ساعت یکبار تمدید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا