سلامت بدنسلامت دندان

خمیردندان های پمپی میسویک

خمیر دندان روزانه ضد حساسیت میسویک :

دندان های تمیز و سالم شما را زیباتر می کند. هرچقدر هم به ظاهر و استایل خود برسید، نمی توانید با دندان های زرد و روی هم زیبا باشید. فضای بین دندان های ما به قدری کوچک است که چشم آن را تشخیص نمی دهد، اما این فضای کوچک محل مناسبی برای جمع آوری ذرات ریز غذا است. محتوای کم آنزیم موجود در خمیردندان میسوویک، لکه های باقیمانده دندان را کاملا از بین می برد و دندان ها را سفیدتر می کند. این خمیردندان در کمتر از 5 دقیقه دندان ها را تمیز می کند. مواد به کار رفته در ساخت این خمیر دندان از کشور سوئیس وارد شده و در ایران بسته بندی می شود. همه ما برای رفتن به مهمانی ها و جشن ها ظاهر خاصی داریم و لبخند زیبا مهمترین بخش ظاهر ماست. بنابراین قبل از اینکه برای رفتن به مهمانی آماده شوید، حتما میسویک خود را بیاورید.
دندان های حساس دندان هایی هستند که در اثر محرک های مختلف دچار درد و سوزش می شوند. برای بسیاری از شما، زمانی که نوشیدنی های سرد و گرم می نوشید، دندان هایتان ملتهب و دردناک می شود. این احساس بسیار ناخوشایند است و بسیاری از آن اجتناب می کنند و به دنبال راه هایی برای بهبود آن هستند. مراقبت نادرست از دندان ها و رعایت نکردن شرایط خاص منجر به این عارضه می شود. خمیر دندان Zero Sensitive Mesovic کمک بزرگی در حل این مشکل است. خمیردندان میسوویچ با افزایش فعالیت سلول های کلاژن ساز و بدون آسیب رساندن به لثه ها به تقویت سمنتوم در تاج و ریشه دندان کمک می کند. در نتیجه علل ریشه ای حساسیت دندان را از بین می برد. این محصول با فناوری ترمیم طبیعی دندان های حساس و آسیب دیده را ترمیم می کند. این خمیر دندان از خونریزی و تورم لثه جلوگیری می کند. 100 آنزیم حساس موجود در این محصول برای دندان های دارای کمبود کلسیم و فسفر که باعث حساسیت دندان می شوند ایده آل است. می توانید از این خمیر دندان در طول روز استفاده کنید.

ویژگی ها و فواید خمیر دندان ضد حساسیت روزانه میسویک :

خونریزی لثه و تورم را متوقف کنید
ضد تخریب و ضد باکتری
جلوگیری از آگاهی
مناسب برای دندان های حساس
کاهش سریع دندان درد
محافظت از مینای دندان
سفید کردن دندان
مصرف روزانه
پلاک من خاله
نحوه استفاده از خمیر دندان روزانه میسویک برای آلرژی:
دندان های خود را با مقدار مناسبی از خمیر دندان حدود 2 دقیقه مسواک بزنید و سپس آبکشی کنید.

احتیاط:

از قورت دادن این محصول خودداری کنید.
کودکان زیر 6 سال باید با دندانپزشک مشورت کنند.

شرایط نگهداری خمیردندان روزانه میسویک :

دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. در دمای اتاق نگهداری شود.

ترکیبات خمیردندان روزانه ضد حساسیت میسویک :

آب، سوربیتول، سیلیکای ساینده، گلیسرین، پتاسیم نیترات، سیلیکای غلظت دهنده، سدیم کربوکسی متیل سلولز، سدیم لوریل سارکوسینات، تتراسدیم پیروفسفات، سدیم منوفلوروفسفات، آلانتوئین، اسانس مجاز خوراکی، سدیم بنزوات، سدیم ساخارین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا