سلامت بدنسلامت عمومی

جلوگیری و درمان سنگ کلیه با قطره سنکل

قطره سنکل:

یکی از بهترین داروهای گیاهی برای از بین بردن و پیشگیری از سنگ کلیه است. این قطره از ترکیبی از عصاره های چندین گیاه موثر از جمله رازیانه، خار و زیره استفاده می کند.
کم آبی بدن، مصرف زیاد گوشت، مصرف زیاد نمک، مشکلات روده ای و رژیم غذایی ناسالم عواملی هستند که بدن را به سمت تشکیل سنگ کلیه سوق می دهند. متأسفانه اکثر ما هر روز حامل این عوامل هستیم و خطر ابتلا به سنگ کلیه را در بدن ما افزایش می دهند. با تغییر برنامه غذایی، مصرف بیشتر آب و مایعات و انجام فعالیت های روزانه می توان از بروز این مشکل جلوگیری کرد.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ایجاد تغییرات در زندگی روزمره برایتان سخت است، توصیه می کنم از داروهای گیاهی استفاده کنید. قطره سنکل یک محصول کاملا گیاهی است که به پیشگیری و حتی از بین بردن سنگ کلیه کمک می کند. اگر مستعد ابتلا به این بیماری هستید یا سنگ کلیه دارید، مصرف قطره سنگ کلیه سنکل به شما کمک زیادی می کند.
مکمل های غذایی سنکل از عصاره های گیاهی مانند رازیانه، برگ بو، خار مریم و زیره تهیه می شود. این گیاه نقش مهمی در دفع سنگ های مجاری ادرار و کلیه و پیشگیری از سرطان دارد.

موارد استفاده و خواص قطره سنکل:

از بین بردن سنگ کلیه تا قطر 7 میلی متر
محل حذف شن پس از استفاده از سنگ شکن
پیشگیری از عفونت ادراری
به دفع سنگ از مثانه کمک می کند
ضد اسپاسم لجن ادراری

ترکیبات قطره گیاهی سنکل:

عصاره الکلی گیاهانی مانند برگ بو، رازیانه، گزنه، رازیانه سیاه، تخمه هندوانه، پوسته ذرت و دم گیلاس مواد موثره قطره دهان سنکل است. این گیاهان به دلیل داشتن اثرات آنتی اکسیدانی، آنتی کولینرژیک و ادرارآور به خلاص شدن از شر سنگ کلیه کمک می کنند.

شیرین بیان سنکل چیست؟

میخک علاوه بر کمک به دفع سنگ کلیه، خواص و کاربردهای دیگری نیز دارد. زیرا گیاهان به کار رفته در این محصول دارای خواص فراوانی هستند. در ادامه با مهم ترین کاربردهای سینکیفویل و تاثیرات آن بر بدن آشنا خواهید شد.

قطره های ساده برای سنگ کلیه:

تقریبا همه می دانند که دفع سنگ کلیه سخت و دردناک است. اگرچه ما این را تجربه نکرده ایم، اما در اطراف خود افرادی را دیده ایم که از این عارضه رنج می برند. در واقع همه کسانی که یک بار بیماری کلیوی داشته اند سعی می کنند دیگر به بیماری کلیوی مبتلا نشوند. استفاده از قطره سنکل نیز در این زمان است، زیرا به دفع سنگ کلیه و جلوگیری از تشکیل آن کمک می کند.
رازیانه با اثر ادرارآور خود می تواند اوره و اسید اوریک را که از عوامل اصلی تشکیل سنگ های اگزالات کلسیمی هستند، از بین ببرد. علاوه بر این، این گیاه و زیره منبع غنی از فیبر و ویتامین های لازم برای بدن است که عملکرد روده ها را بهبود می بخشد و از زخم های گوارشی که باعث ایجاد سنگ کلیه می شود، جلوگیری می کند.
مواد موثره در قطره سنکل شامل نمک های پتاسیم، اسیدهای چرب ضروری، فلاونوئیدها (آنتی اکسیدان قوی)، آنتول، فنکون، سینئول و کاروو می باشد که دارای خواص آنتی کولینرژیک و ضد اسپاسم بوده و باعث شل شدن عضلات صاف مجاری ادراری می شود. این پدیده حذف سنگ ها را تسهیل می کند. این مواد به کاهش درد بیماران سنگ کلیه کمک می کند.

 سنگ کیسه صفرا:

سنگ کیسه صفرا در اثر کندی کیسه صفرا و مصرف مداوم غذاهای پرچرب، سیروز کبدی، اختلالات هورمونی و غیره ایجاد می شود. مشکلی است که در نتیجه ایجاد می شود. سنگ های صفراوی معمولاً دو نوع کلسترول و بیلی روبین هستند و نوع اول 80 درصد سنگ های صفراوی را تشکیل می دهد.
قطره سنکل به دلیل وجود آنتی اکسیدان های قوی مانند فلاونوئیدها می تواند از تجمع چربی در صفرا و تشکیل سنگ های کلسترولی جلوگیری کند. استفاده از این قطره گیاهی در جلوگیری از التهاب کیسه صفرا نیز بسیار موثر است.
داروهای گیاهی سنکل برای عفونت کلیه و عفونت مجاری ادراری:
روغن های چرب مانند آنتول و فنکون موجود در عصاره قطره سنکل دارای خواص ضد باکتریایی هستند و از عفونت مجاری ادرار و کلیه به دلیل سنگ کلیه جلوگیری می کنند.

قطرات و خونریزی:

این محصول به عنوان داروی فشار خون بالا استفاده نمی شود. با این حال، می تواند شدت داروهای فشار خون را در افراد مبتلا به فشار خون بالا (این بیماران) کاهش دهد.

نحوه استفاده از قطره پاک کننده لاک ناخن:

دوز قطره خوراکی سنکل برای گروه های سنی مختلف متفاوت است. در زیر مقادیر مناسب برای هر گروه سنی آمده است:
قطره سنکل برای کودکان تا 12 سال: 10-20 قطره سه بار در روز (بسته به وزن کودک)
بزرگسالان: 50 تا 60 قطره با مقدار کمی آب سه بار در روز به مدت یک ماه
استفاده طولانی مدت از قطره سنکل از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری نمی کند. در این صورت، سه روز در هفته، دو تا سه بار در روز از 30 قطره آب سنکل استفاده کنید.

نمونه چالش ها را مطرح می کند:

هنوز عوارض جانبی خاصی برای این محصول گزارش نشده است. اما قطره سنکل می تواند باعث کاهش فشار خون (داروهای افزایش فشار خون) در افراد مبتلا به فشار خون بالا شود.
از قطره سنکل در دوران بارداری و شیردهی استفاده کنید:
منع مصرف قطره سنکل در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد.

سوالات متداول:

آیا می توان از قطره سانکل برای کودکان استفاده کرد؟
آره. طبق دستورالعمل می توان از قطره سنکل برای کودکان استفاده کرد. اما اگر این کار را طبق نظر پزشک انجام دهید بهتر است.
قطره سنکل گل دارو چه عوارضی دارد؟
هیچ عارضه جانبی با این محصول تا به امروز گزارش نشده است.
آیا با داروی سنکل بهتر می شود؟
این دارو با خواص ادرارآور، تب بر و تسکین دهنده درد، عضلات مجاری ادراری را شل می کند و دفع سنگ کلیه را تسهیل می کند.
آیا می توان از قطره سنکل برای کاهش وزن استفاده کرد؟
خیر، اگرچه این محصول حاوی عصاره های موثر در کاهش وزن مانند آناناس و زیره است. اما میزان این عصاره ها در این محصول باعث کاهش وزن یا تاثیری بر روند کاهش وزن نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا